۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۰

ایسنا نوشت:

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مصوبه مجلس در زمینه برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای تسهیل ازدواج و حل مشکل وام ازدواج جوانان، گفت: با فرض اینکه قیمت هر دلار را 3000 تومان در نظر بگیریم، این رقم می‌تواند وام ازدواج حدود 2 میلیون نفر را پوشش دهد.

دکترمحمود گودرزی گفت: مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای در زمینه برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی داشت تا این مبلغ برای پرداخت وام ازدواج صرف شود که به محض ابلاغ این مصوبه حتما در نوع و گستره ارایه این تسهیلات اقدام می‌کنیم.

او با بیان اینکه این رقم قابل توجه است، گفت: تمام کسانی که در نوبت وام ازدواج بودند و جمعیت جدیدی که به این افراد اضافه شده‌اند، از این طریق از وام ازدواج بهره‌مند می‌شوند.

دکتر گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در مورد این مصوبه مجلس گفت: تخصیص 500 میلیون دلار برای تسهیل ازدواج جوانان در قالب یک فوریت در مجلس شورای اسلامی رأی آورده و هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    5 0
    آقاي وزير با يک حساب سرانگشتي متوجه خواهيد شد که 500 ميليون دلار تنها اعتبار لازم براي 500 هزار فقره تسهيلات ازدواج 3 ميليون توماني مي باشد نه 2 ميليون فقره...