صبای قم، پرسپولیس را به زندگی برگرداند/ خروج موقتی از بحران با دومین برد در هفته ششم

پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر صبای قم را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس كه در 5 هفته اول لیگ با كسب 5 امتیاز بزرگ‌ترین تیم بحران زده امسال شناخته می‌شد، با 3 امتیاز قم را ترك كرد. این برد به طور موقت سرخپوشان پایتخت را از بحران خارج كرد اما آن‌ها برای پایان دادن به انتقادات باید از مسابقات بعدی هم سربلند بیرون بیایند.

پرسپولیس در حالی در قم به مصاف صبا رفت كه نتایج ضعیف این تیم باعث اعتراض هواداران و پیشكسوتان باشگاه شده بود. حتی گفته شده بود كه هیات مدیره به علی دایی اولتیماتوم داده است. با وجود تمام این مسائل، علی دایی از هواداران خواسته بود كه به تیم زمان بدهند و در بازی با صبای قم هم او ثابت كرد كه زمان، مشكلات تیمش را حل می‌كند.

پرسپولیس در بازی با صبا خیلی زود به گل رسید. دقیقه 6 بود كه امید عالیشاه دروازه صبا را باز كرد. این تك گل نیمه اول بود. در نیمه دوم هم مهدی طارمی در دقیقه 60 موفق به باز كردن دروازه صبا با یك شوت زیبا شد. این برد برای دایی و تیمش نوید یك برد را داشت؛ بردی كه این تیم را موقتا از بحران خارج می‌كرد و آرامش را به این تیم برمی‌گرداند.

سرخپوشان تهرانی با این برد 8 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول صعود كردند. صبای قم هم با 8 امتیاز و به خاطر تفاضل گل كمتر، در رده هشتم قرار دارد.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =