قلعه نویی:حرفهای نکونام پشیزی نمی ارزد/بزرگانی مثل منصوریان و مجیدی در تیم من فوتبال را کنار گذاشتند

امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با راه آهن هم باری دیگر به مسئله حرف های نکونام ورود کرد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سرمربی استقلال که هنوز نمی داند فردا قرار است تیمش با راه آهن بازی کند یا تیمی دیگر ، به سازمان لیگ رفت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قلعه نویی بعد از آرزو برای حل مشکل راه آهن ، از استیلی تعریف کرد و از مصدومان تیمش گفت امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده نیستند اما برای شان جانشین داریم. البته بچه های ملی پوش هم هنوز خیلی آماده نیستند. فکر نمی کنم که ظرفیت بازی 90 دقیقه ای را داشته باشند و شاید از آنها در طول بازی استفاده کنیم.» قلعه نویی می گوید تیم جوان شده امسالش شباهت زیادی به تیم سال 83 او دارد. تیمی که اولین قهرمانی را در لیگ برتر برای قلعه نویی به همراه آورد.

او سپس با سئوالی درباره حرف های نکونام مواجه شد که ایسنا درباره این بخش از حرف های سرمربی آبی ها می نویسد:«دوست داشتم شما سؤال ورزشی می‌پرسیدید اما برای روشن‌شدن اذهان عمومی می‌خواهد چند نکته را بیان کنم. اول اینکه صحبت‌های این آقا پشیزی برای من ارزش ندارد اما باید بگویم این آقا در فاصله‌ی یک سال و نیمی که در استقلال حضور داشت به اندازه‌ی 15 سال مصاحبه کرد. می‌توانید آرشیو مصاحبه‌های ایشان را بروید ببینید. در زمانی که در استقلال حضور داشت مصاحبه می‌کرد و می‌گفت من به خاطر قلعه‌نویی به استقلال آمده‌ام و قلعه‌نویی مرد است اما حالا که از استقلال رفته است این صحبت‌ها را می‌کند.اگر من ایراد دارم چرا زمانی که در استقلال حضور داشتید این صحبت‌ها را مطرح نکردید؟ این آقا چند بار مصاحبه کرده و صحبت‌هایی را درباره اینکه من استقلالی هستم مطرح کرده اما باید بگویم بعد از اینکه از استقلال رفت نشان داد استقلالی نیست. من افتخار می‌کنم که در زمان سرمربی‌گری خودم سه بازیکن بزرگ استقلال از جمله محمود فکری، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی از این تیم خداحافظی کرده‌اند. این آقا به جام جهانی رفته بود تا فوتبال را بازی کند اما گویا به دنبال مصاحبه‌های من بوده. او گفته چرا درباره حضور ایران در جام جهانی من اظهار نظر کردم.»

همچنین خبرگزاری فارس درباره بخشی دیگر از حرف های نکونام در این باره می نویسد:« نکونام یک بار این صحبت ها را سال گذشته انجام داد و از آن زمان تا امروز چه اتفاقی افتاده است. فیلم درگیری جواد نکونام در برنامه 90 وجود دارد که او با فتح الله زاده درگیری داشته است. همه می دانند که یک برنامه و یک روزنامه که دشمن خونی من هستند با او صحبت می کنند ولی به اعتقاد من این کارها برای 30 سال گذشته است.

قلعه نویی افزود: او باید حرف هایش را همان موقع بزند. من زمانی که با برخی اشخاص اختلاف داشتم همان موقع و زمانی که در استقلال بودم این کار را انجام دادم. مثلا در حضور آقایان علی آبادی و نفریه صحبت هایم را مطرح کردم اگر لازم باشد کدهای آن را هم می دهم ولی این خوب نیست که شما درست چند روز قبل از اینکه بازی ها می خواهد شروع شود و در این تیم حضور نداری این حرف ها را مطرح کنی.

وی تاکید کرد: کسی که سر سفره پدر و مادرش بزرگ می شود باید این را بداند که حرف ها باید زمانی زده شود که در یک جایی حضور دارد و به آن قرارداد پایبند است. از روزی که او به استقلال آمده مصاحبه های او را درآورده ایم. زمانی که نکونام می خواست از استقلال برود و درست سه روز قبل از آنکه جدا شود جلوی فتح الله زاده و 10 نفر دیگر گفت می خواستم علیه فتح الله زاده مصاحبه کنم و فایل صوتی آن ماجرا هم وجود دارد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود نکونام دست به دامن کفاشیان شد که در استقلال بماند و اینکه چرا شما سفارش پذیر شده اید، گفت: خیلی ممنون هستم که این سوال را پرسیدید. روزی خسرو حیدری و بیک زاده مصدوم شدند و کادرفنی تیم ملی آمد و از ما خواست این دو نفر زیر نظر پزشک تیم ملی کار کنند. ما هم به خاطر منافع ملی این کار را کردیم. نکونام مدعی شده سه بار گل زده و در بازی بعدی نیمکت نشین شده. شاهد ما مارکار آقاجانیان است که در محل تمرین ما به من گفت سن نکونام بالاست و در حضور آقای سیموئز که ارادت خاصی به او دارم به من گفت یک بازی تیموریان را بازی دهید و یک بازی نکونام را چون سن نکونام بالاست.

وی افزود: قبل از یکی از بازی هایمان به توصیه مربی تیم ملی این بازیکن را روی نیمکت نشاندم ولی اگر آقایان آقاجانیان و سیموئز اشتباه ترجمه کرده اند بهتر است خودش برود و از این دو مربی سوال کند که چرا این حرف را به من زده اند. البته همه جای دنیا وقتی بازیکنان را به تیم ملی می دهند تشکر می‌کنند ولی ما را متهم هم کردند.»

 

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =