ایسنا نوشت:

محمود گودرزی در حاشیه بازدید از دهکده المپیک خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: موفقیت تیم ملی هدف اصلی و بی چون و چرای ما به شمار می‌آید که باید در این بین تمامی نگاه‌ها معطوف به موفقیت این تیم باشد.

 

وی در خصوص قرارداد کروش بیان کرد: الان به جام جهانی نزدیک می‌شویم و تیم نیز در اردو به سر می‌برد و بهتر است ما کاری کنیم کروش و سایر کادر فنی تمام دغدغه‌شان موفقیت این باشد نه این مسائل.

 

گودرزی از برخی رسانه‌ها و تیم‌های باشگاهی انتقاد کرد و ادامه داد: برخی‌ها به دنبال حاشیه هستند که این به هیچ وجه درست نیست زیرا امنیت روانی را برای توفیق تیم ملی در جام جهانی سلب می‌کند و حاشیه تنها روی روحیه تیم و کادر فنی تاثیر می‌گذارد.به برخی از تیم‌های باشگاهی که برای تیم ملی حاشیه درست می کنند توصیه می‌کنم از این کارشان دست بردارند. 

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فعلا بهتر است صحبتی از قرارداد نشود و در این زمینه بعد از جام جهانی تصمیم خواهیم گرفت افزود: هدف‌گذاری تیم ملی موفقیت آن است که ما و شماها باید به آن کمک کنید اگر این کمک‌ها صورت گیرد تیم موفق خواهد شد.

 

گودرزی اضافه کرد: در صورتی که تیم از گروه خود صعود کند پاداش برای بازیکنان کادر فنی در نظر گرفته خواهد شد که در این زمینه صحبت‌های با آقای جهانگیری نیز داشته‌ام.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 666666 A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    2 1
    شما جیب مارو نزن
  • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    لیگ ایران 18 تیمی است