سرمربی فولاد خوزستان می گوید از نقاط ضعف و قوت تیم الجیش کاملا آگاه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری تیمش پیش از دیدار با الجیش قطر گفت: «ما تا به اینجای کار نتایج خوبی را کسب کرده ایم و این مسئله باعث می شود برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان به خودمان اطمینان داشته باشیم. البته هنوز 100 صعود ما درصد نیست و این بازی می تواند ما را به مرحله بعد برساند. الجیش هم تیم خوبی است و عملکردی مشابه ما داشته است، مطمئنا آنها هم به دنبال کسب امتیاز از این مسابقه هستند. ما از نقاط ضعف و قوت حریف کاملا آگاه هستیم و با آمادگی بالایی به مصاف آنها خواهیم رفت.»

او ادامه داد: «شاگردانم به خاطر فشردگی مسابقات لیگ کمی خسته هستند و استراحت لازم را نداشتند اما تیم ما در روزهای سخت اعتماد به نفس بالایی دارد و به این باور رسیده اند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. امیدوارم در بازی فردا هواداران مثل همیشه برای تشویق تیمشان به ورزشگاه بیایند تا در حضور آنها به 3 امتیاز بازی برسیم و صعود به دور بعد را جشن بگیریم.»

فرکی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «هواداران نقش مهمی در موفقیت های اخیر فولاد داشته اند و مطمئنا قهرمانی ما باعث خواهد شد که به صورت خودجوش در ورزشگاه حضور پیدا کنند. من انتظار زیادی از آنها ندارم و امیدوارم با موفقیت در بازی های آسیایی بازهم آنها را شاد کنیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =