ناظمی می‌گوید: عابدینی به خاطر من در رادیو ورزش گریه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصاحبه های امیر عابدینی علیه افشین ناظمی همواره با سکوت این مربی همراه می شد اما این بار ناظمی سیاستی متفاوت را در پیش گرفت و سرانجام جواب عابدینی را این گونه داد؛« عابدینی نه تنها کاری برای حل مشکلات داماش انجام نداد ، بلکه با مصاحبه های حاشیه ای آرامش و تمرکز تیم را هم گرفته بود.»
افشین ناظمی با اظهار تاسف از سقوط داماش گیلان از لیگ برتر اظهار کرد : از بابت سقوط تنها نماینده فوتبال رشت واقعا ناراحتم ، چون داماش عشق مردم این شهر و به ویژه هوادارانش است و حیف شد که این اتفاق تلخ افتاد.امسال از اول فصل مشکل داشتیم. در فصل نقل و انتقالات دو مهره ارزشمند خود را از دست دادیم. ولی با بازیکنان جوانی که جذب کردیم هفته به هفته بهتر شدیم و حتی در پایان نیم فصل اول هفتم شدیم.
سرمربی اسبق داماش گیلان با اشاره به اتفاقات تعطیلات نیم فصل که موجب تضعیف داماش شد، اذعان کرد : با جدایی چند بازیکن ، در نیم فصل تنها تیمی بودیم که خروجی داشتیم اما ورودی نداشتیم، حتی یک اردوی تدارکاتی هم برگزار نکردیم و این ها باعث شد تا رفته رفته تیم تحلیل برود.
ناظمی در مورد اینکه عابدینی عنوان کرده که بی جهت در طول فصل از ناظمی دفاع کرده ، تصریح کرد : آقای عابدینی بگوید از چه چیزی دفاع کرده و اصلا دفاع کردن یعنی چه ؟ او چه امکانات و شرایط مطلوبی برای ما مهیا کرده بود . خود آقای عابدینی بگوید چند بار بالای سر تیم آمد و پرسید که درد شما چیست ؟ او حتی جواب تلفن ها را هم نمی داد و تمام فشار را روی مجموعه داخلی تیم گذاشته بود.
وی یاد آور شد : تنها چیزهایی که از آقای عابدینی دیدید وعده هایی بود که هیچگاه محقق هم نشدند. ما هر چه تلاش می کردیم تا تیم را جمع و آرام کنیم ، اما وی مصاحبه های جور واجوری از قوه قضائیه تا انحلال داماش می کرد و خودش تیم را به حاشیه می کشاند.
سرمربی اسبق داماش با بیان اینکه بازیکنان در چنین شرایطی به حرفهای مدیر عامل باشگاه اعتماد و اطمینان نداشتند ، گفت : شما بگویید چطور می توانستیم در این شرایط تیم را جمع کنیم و نتیجه بگیریم ؟ باورکنید کادر فنی و بازیکنان فقط به خاطر هواداران ادامه دادند و تحمل می کردند. مشکل از بازیکنان نبود ، همین بازیکنان با غیرت در تیم ماندند و نیم فصل اول تیم را هفتم کردند. صبر بازیکن هم حدی دارد، وقتی بازیکن در بدترین شرایط و برای حل مشکلش با مدیرعامل تماس می گیرد اما او جواب نمی دهد این می شود حمایت ؟ وقتی حتی یکبار هم جواب کادر فنی تیمش را نمی دهد ، به این می گوید دفاع کردن ؟
افشین ناظمی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد : در بین دو نیم فصل ، روزی آقای عابدینی مهمان رادیو ورزش بودند ، وقتی بنده روی خط آمدم و از مشکلات داماش گفتم ، او گریه کرد و گفت که شرمنده این مربی جوان هستم. حالا چطور شده که ناظمی به یکباره شده مشکل اصلی داماش ؟ عابدینی پس از برکناری ام خیلی مصاحبه ها علیه بنده کرد و به من اتهاماتی وارد کرد ، اما فقط و فقط به خاطر موقعیت حساس داماش و آرامش این تیم و هواداران در برابر او سکوت کردم ، تا به تیم آسیبی نرسد و فقط او را به خدا واگذار کردم.
این مربی در مورد اینکه عابدینی در مصاحبه ای عنوان کرده که 200 نفر آدم غیر عادی از ناظمی خط گرفته تا علیه وی شعار بدهند ، گفت : همه در این شهر مرا می شناسند. آقای عابدینی را هم می شناسند و می دانند چه کسی از این کارها بلد است ؟ مردم خودشان بهترین قضاوت کننده هستند و می توانند تشخیص دهند چه کسی مسبب مشکلات داماش بوده است.
وی ادامه داد : بنده اهل خط و خط بازی نیستم ، و فقط به خاطر مردم و هواداران در این مدت سکوت کردم. شما اگر فقط و فقط یک مصاحبه یا حتی یک جمله در طول این مدت از بنده بیاورید که بر علیه او و تیم حرفی زده باشم ، دیگر هیچ ادعایی نمی کنم و می گویم حق با عابدینی است.
ناظمی با بیان اینکه اکنون حرفهای زیادی برای گفتن دارد ، تصریح کرد : خود آقای عابدینی در جهت نابودی داماش گام برداشت. بعد از بازی با فولاد و قبل از بازی با استقلال در حالی که مشکلات به اوج خود رسیده بود ، عابدینی به بازیکنان گفت تمرین نکنید و به میدان نروید. بعد از یک مدت زمانی که بگذرد و شما چیزی دریافت نکنید و در تیم حاضر نشوید خود به خود بازیکن آزاد محسوب می شوید. حال شما قضاوت کنید در چنین شرایطی ما چطور باید تیم را جمع می کردیم. آیا این است جواب سکوت و صبر و تلاش ما ؟
سرمربی سابق داماش گیلان همچنین گفت : چطور تا روزی که هواداران در استادیوم عابدینی را تشویق می کردند ، فوتبال فهم بودند ، اما در روزی که به انتقاد از وی شعار سر داده اند شده اند غیر عادی و خط بگیر ناظمی ؟
وی خاطرنشان کرد : هواداران خودشان می توانند خیلی چیزها را تشخیص دهند. در حالی که داماش در اوج مشکلات بود اما عابدینی در مورد پرسپولیس مصاحبه می کرد. او در داماش بود اما دلش پیش پرسپولیس بود. آیا مسبب این ها هم ناظمی بود ؟
افشین ناظمی در مورد اینکه مدیر عامل داماش او را بی معرفت خوانده ، یاد آور شد : ما بی معرفت بودیم که در مشکلات پای تیم ایستادیم و تلاش کردیم. بی معرفت بودیم که پشت تیم مان را خالی نکردیم. بی معرفت بودیم که به تیم و شهرمان تعصب داشتیم و خیلی چیزها را تحمل کردیم.
فقط به خاطر داماش و هوادارانش افسوس می خورم و تنها می توانم آرزو کنم داماش که عشق هوادارانش محسوب می شود خیلی خود دوباره روی پایش بایستد و با صعود مجدد به لیگ برتر قلب هواداران و عاشقان خود را شاد کند.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =