سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت در باره اسپانسر این سریال به روزنامه کیهان گفت:

سه چیز در دنیا بدون حامیان مالی یا همان اسپانسرها،‌ قدرت و امکان سرپا ایستادن را ندارند... اول سیاست و مردان سیاسی، دوم،‌ ورزش و مسابقات ورزشی و سوم هنر و اهل فیلم و سینما... بنابراین مسئله اسپانسر، پدیده عجیب و غریبی نیست و حتی به اعتقاد بنده، در ایران خیلی هم دیر به فکرش افتاده‌اند.
تنها تفاوتی که حامیان مالی در جهان با ایران دارند، شاید در این مسئله باشد که قانونمند و هدفمند نشده است. میزان توقع طرفین از همدیگر روشن نیست و... سریال «پایتخت 3»، در شرایطی قرار بود ساخته شود که تلویزیون در بدترین شرایط مالی‌اش به سر می‌برد. پایتخت سریال گران‌تری است نسبت به هم نوعان خودش، سختی‌های تولیدی فراوانی دارد، یک سریال آپارتمانی نیست که حوادث‌اش در خانه و کافی‌شاپ و خیابان بگذرد... ما این سعادت را داشتیم که مدیران اطلس‌مال، مدیرانی هوشمند و فرهنگی بودند و هنگامی که پیشقدم شدند، به‌جز یک جلسه که سر صحنه ما آمدند، هرگز کاری به کار ما نداشتند و یا توقع زیادی نسبت به آنچه توافق کرده بودیم، از ما نداشتند. طبیعی است که محسن تنابنده و خشایار الوند،‌ تلاش کردند قصد اطلس‌مال را چنان در دل قصه جا دهند که سفارشی و گل درشت نباشد... اما اگر زیاد دیده شده به این دلیل است که تریلی ارسطو که در سطح جاده‌ها و شهرها در گردش است، ‌بنر تبلیغاتی این شرکت را با خود حمل می‌کرد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهشيد A1 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    13 2
    پس خوشا به سعادتت،عاقبت بخيرشدى....
  • بی نام IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    38 1
    شما هم که براشون سنگ تمام گذاشتید
  • علیرضا IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    30 4
    پس اون حجم بالای تبلیغات شیرین کاری آقای مقدم بوده؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    20 1
    بالاخره پول هم فرهنگ میاره هم هوشمندی هم زیبایی و همه چیز دیگه اینکه توضیح نداره
  • امير A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    24 2
    تا كي بايد شاهد آنتن فروشي در شبكه ملي باشيم؟ آقاي ضرغامي به جاي اينكه شبكه هاي متعدد با مضامين يكسان بزنند و كميت را زياد كنند بايد به فكر كيفيت مي بودند. به جاي اينكه پول سازمان را صرف تاسيس شبكه هاي بي محتوا كنند بايد به فكر پربار كردن مضامين برنامه ها مي بودند تا هم سطح برنامه ها بالاتر مي رفت و هم سازمان صدا و سيما به كسري بودجه برخورد نمي كرد كه آنتن خود را به راحتي به شركت ها بفروشد. هنوز خاطره تبليغ كرم حلزون يادمان نرفته است. از اين بدتر تبليغ در برنامه كودك و نوجوان است كه به نوعي سواستفاده از كودكان در جهت اهداف سرمايه داري يك شركت است.
  • شايان A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    15 3
    راجع به سياست نميدونم ولي ورزش و هنر بخاطر مردم و مخاطبينش سر پا ميمونن و حتي حضور اسپانسر و حاميان مالي از بركت توجه مردم به اين دو مقوله است...
  • بهار A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    9 6
    باید گفت فیلم نامه خوب کارگردنی خوب بازیگران خوب درکنار یک اسپانسر خوب درمجموع باعث شدکه پاییتخت پر بیننده ترین سریال نورر وز شود هر چند که کدورتهایی هم بر جا گذاشت
  • حسن A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    2 8
    آقا من که اگه اطلس مال زهرم تولیدکنه ازش میخرم..دمتون گرم
  • میلاد A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    2 0
    با سلام خدمت شما عزیزان به نظر من استفاده از اسپانسرهای معروف میتواند در سطح جامعه بسیار تاثیر گذار باشد و باید به عنوان یک فرهنگ ترویج یابد . با تشکر