خانه ملت نوشت:

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور مسئولان وزارت علوم٬ آموزش و همچنین رئیس دانشگاه آزاد در جلسه یک‌شنبه کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت:‌ قرار است در این جلسه برنامه‌ها و اولویت‌های مسئولان برای آغاز سال تحصیلی جدید بررسی می‌شود.

قاسم جعفری با یادآوری آغاز سال تحصیلی جدید٬ از دعوت کمیسیون متبوعش از وزیر آموزش و پرورش، سرپرست وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری و همچنین رئیس دانشگاه آزاد برای حضور در کمسیون آموزش مجلس خبر داد.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ درباره علت حضور فانی٬ نجفی و میرزاده در جلسه یکشنبه (30 شهریور) کمیسیون آموزش مجلس٬ افزود: بررسی برنامه‌های وزارت آموزش وپرورش، علوم، تحقیقات وفناوری و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید علت حضور آنان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری مطرح شدن بحث افزایش پذیرش دانشجو در مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی٬ گفت: این موضوع به طور حتم در نخستین جلسه کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جعفری همچنین از بررسی چرایی افزایش شهریه دانشگاه آزاد در نخستین جلسه کمیسیون آموزش مجلس با حضور میرزاده ریاست این دانشگاه خبر داد و گفت: در صورتی که در طی بررسی‌ها مشخص شود افزایش شهریه در این دانشگاه خارج از ضابطه بوده مسئولان باید پاسخ‌گو باشند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: کمیسیون آموزش مجلس هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با دعوت از مسئولان در راستای بهبود وضعیت علمی کشور گام بر می‌دارد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    8 0
    جناب آقاي نجفي لطفا تجربيات خودتون رو در حيطه آموزش و پرورش به آقاي فاني انتقال دهين...باتشكر
    • فرهنگی A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      3 1
      البته اگه گوش شنوایی باشه چون داد فرهنگیا خیلی وقته در اومده آقایون چوب پنبه از نوع بتنی گذاشتن
  • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    3 0
    خواب جدید پایداری . نماینده ها به هوش باشند دوباره تو زمین پایداری بازی نکنند .