وزیر ورزش، مدال آوری در رشته های مختلف را نتیجه توسعه متوازن در ورزش می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مدال آوری قهرمانان ایران در رشته های دوچرخه سواری و تیر و کمان گفت: ورزش ایران برای اعتلا و توسعه نیاز به توجه بیشتر به رشته های مختلف دارد.

دکتر گودرزی افزود: خوشحالم که سرمایه گذاری بر روی رشته های پر مدال نتیجه داده است و امروز در کنار امید کاروان ایران به مدال آوری رشته هایی مانند وزنه برداری، کشتی و رشته های رزمی می توانیم بر روی مدال آوری رشته های دیگری مانند دو و میدانی، تیراندازی، دوچرخه سواری و تیر و کمان هم حساب کنیم.
وزیر ورزش افزود: ما همچنان نگاه متوازن و بدون تبعیض به رشته های ورزشی را به عنوان یک اصل مهم در وزارت ورزش و جوانان دنبال خواهیم کرد.

محمود گودرزی در خصوص مدال‌آوری کاروان ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در رشته‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری، تیراندازی و تیر و کمان گفت:‌ ورزش ایران برای اعتلا و توسعه بیشتر نیاز به توجه بیشتر به رشته‌های مختلف دارد.وی افزود: خوشحالم که سرمایه‌گذاری بر روی رشته‌های پر مدال نتیجه داده است. امروز در کنار امید کاروان ایران به مدال آوری رشته‌هایی مانند وزنه‌برداری، کشتی و رشته‌های رزمی می‌توانیم بر روی مدال‌آوری رشته‌های دیگری مانند دوومیدانی، تیراندازی، دوچرخه‌سواری و تیر و کمان هم حساب کنیم.وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید نگاه متوازن و بدون تبعیضی وجود داشته باشد، گفت: رشته‌های ورزشی مدال‌آور را به عنوان یک اصل مهم در وزارت ورزش و جوانان دنبال خواهیم کرد. 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    3 3
    توسعه متوازن از دید شما یعنی هزینه فوتبال 1000 میلیارد در سال بقیه رشته ها 100 میلیارد
  • وحید EU ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    12 1
    دکتر جون نتیجه کار شما چند سال دیگه مشخص میشه این نتایج خوب یا بد حاصل تلاش قبلی ها بوده.
  • زهرانقی ها A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    باسلام خدمت آقای دکتر..اینجانب دانشجوی ارشد تربیت بدنی هستم ودرحال کاربروی ÷ایان نامه خود.لذاخواهشمندم که به بنده راجع به موضوعم کمک کنید.موضوع:بررسی رابطه بین قدرت ورفتارهای سیاسی درورزش..باتشکر