وزیر ورزش و جوانان می گوید تا امروز نتایج کاروان ایران رضایت بخش بوده است.

وزیر ورزش و جوانان در بدو ورودش به اینچئون درباره عملکرد کاروان ایران گفت:« تا امروز نتایج کاروان ایران خوب بوده است.البته باید بگویم که انتظار مدال آوری ما از هفته دوم بود ولی با درخشش دختران تیرانداز ما از هقته اول مردم از خبرهای موفقیت ورزشکاران ایران شاد شدند.امیدوارم این توفیقات ادامه داشته باشد.»

او در ادامه گفت:«انتظار ما از قهرمانان ایران مسابقه جوانمردانه توام با حفظ اخلاق است.»

وزیر ورزش و جوانان درباره تعداد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت:« با بهتر شدن شرایط اقتصادی انشاءالله در آینده با ورزشکار بیشتری در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم.»

گودرزی ملاک ارزیابی فدراسیون‌ها را تنها مدال‌آوری ندانست و گفت:« نگاه به ورزش توسعه متوازن است و کسب مدال تنها یکی از معیارها خواهد بود. توجه به ورزش پایه، ورزش زنان با نگاه توسعه و ورزش همگانی هم از جمله موارد مهم در ارزیابی فدراسیون‌ها است.»

وی در مورد رشته‌هایی که موفقیتی در بازی‌های آسیایی نداشته‌اند یا کمتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند عنوان کرد:« نگاه برخوردی در ورزش و مدیریت آن معنا ندارد. هدف ما باید ارتقای ورزش همراه با کار کارشناسی و تشویق باشد مطمئن هستم با برنامه‌های مدون وزارت ورزش و جوانان و همت مدیران ما در استان‌ها و فدراسیون‌ها توفیقات ورزش در آینده‌ای‌ نزدیک بیشتر از گذشته خواهد شد.»

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    7 1
    ما به انتظار شما کاری نداریم جناب وزیر به جای دخالت در تعیین مربی تیم ها فکری به حال ورزش کنید. رشته هایی که دوره قبل بازیهای اسیایی ما مدال گرفتیم چرا باید اینقدر عقب گرد کنیم. چرا همه بازیکنان گلایه کمبود امکانات رو دارند اونوقت شما دم از انتظارتون میزنید. بازیکن بدون تفنگ تمرین خیالی کرده این رو کجای دلمون بذاریم. اونوقت انتظار دارین مدال بگیره؟
  • بهنام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    5 4
    واقعا متاسفم برای شما که اگه تدبیر و حمایت شما بود الان مدالها و موفقیت ما خیلی بیشتر از این بود ولی حیف ورزشکاران ما البته نه همه ی ورزشکاران....
  • علی A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    4 3
    وزارت ورزش دولت قبل عملکردش از شما واقعا بهتر بود ، هم تو بازی های آسیایی هم تو المپیک
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    2 0
    يكى از وزراى ضعيف اين دولت ايشون هستن.اميدوارم بعداز بازيها استيضاح بشه زيرا خودش ول كن نميشه.
  • بیژن IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    1 0
    بنده مصاحبه ی وزیر محترم ورزش رو داشتم از تلویزیون میدیدم / عین کلمات ایشان در مورد اولین مدال طلا اینگونه بود : ... با اون کاری که اون دختر انجام داد ...../ ایکاش وزیر ورزش دولت ما میفرمود : خانم ورزشکار قهرمان و افتخار آفرین ما با شروع خوبی که داشت و غیره و غیره / احترام به افتخار آفرینی بانوان فکر میکنم جزو وظایف همه ست و مصاحبه وزیر باید خیلی سنجیده تر باشد ..