اگر ‏اعتراضی هم باشد ما باید اعتراض کنیم که چند بازیکن استقلال به ‏دلیل خطاهای مکرر باید اخراج می شدند و پنالتی دقیقه 95 به ‏سود ما گرفته نشد.

فوتبال ايران نوشت: امید عالیشاه مهاجم پرسپولیس با ‏گل دقیقه 82 تیمش را در دربی 79 به برتری رساند تا يك روز تاريخي برايش رقم بخورد.

عالیشاه در خصوص گل با ارزشي كه زد به خبرنگار سايت فوتبال ايران مي گويد:«خدا راشکر که در ‏دقایق پایانی موفق شدم گل پیروزی تیمم را به ثمر برسانم.البته ‏من فقط تلاش بقیه بازیکنان تیم را تکمیل کنم و نباید سهم مرا  ‏در برد  بیشتر دانست چون من هم به اندازه بقیه بازیکنان در برد پرسپولیس دخیل بودم.اصلا این طور فکر نمی ‏کنم تنها امید پیروزی پرسپولیس در دربی امید عالیشاه نبود و این ‏کمی بی انصافی است که فقط عالیشاه را ناجی ‏پرسپو.لیس در دربی دانست. ‏

عالیشاه در مورد اعتراض استقلالي ها به داوري تاكيد مي كند:«استقلالی ها بعد از بازی به داوری معترض بودند ‏اما داوری هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت. ضمن اینکه اگر ‏اعتراضی هم باشد ما باید اعتراض کنیم که چند بازیکن استقلال به ‏دلیل خطاهای مکرر باید اخراج می شدند و پنالتی دقیقه 95 به ‏سود ما گرفته نشد. ما هیچگاه اهل اعتراض نبودیم و اگر بردیم ‏یا باختیم هیچگاه داور را مقصر ندانستیم.‏»

هافبک پرسپولیس در مورد وضعيت پرسپوليس در بازي هاي آينده هم حرف مي زند:«:برد در دربی همیشه تبعات خوبی ‏دارد و حالا ما در شرایطی قرار گرفته ایم که لیگ و جام حذفی را ‏قطعا با بهترین شرایط ادامه داده و شانس قهرمانی پرسپوليس هم بیش از پیش ‏افزایش یافته است.‏

عالیشاه در قسمت ديگري از حرف هايش مي گويد:«دربی برای ما تمام شده و ما حالا فقط به ‏بازی با تیم گل گهر سیرجان تمرکز کرده ایم چون می دانیم که در ‏جام حذفی شانس زیادی برای قهرمانی داریم.نمی ‏خواهیم شانس بزرگ قهرمانی و راه میانبر برای کسب جام را به ‏راحتی از دست بدهیم هرچند که می دانیم تیم گل گهر در خانه ‏اش تیمی خطرناک و سختکوش است به همین دلیل اصلا این تیم ‏را دست کم نمی گیریم.‏»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =