شهروند نوشت:

٣ مرد اماراتی برای زنان توریست دوبی دام پهن می‌کردند. این مردان مرموز با نشان دادن کارت پلیس، طعمه‌های خود را به داخل خودرو می‌کشاندند تا نقشه سیاهشان را اجرایی کنند. وقتی ٢ دختر ایرانی عازم سفر تفریحی دوبی شدند هرگز تصور نمی‌کردند ٥ ساعت در داخل یک خودرو در ساحل جمیرا مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.

ساعت ٣ نیمه شب اوایل شهریورماه بود که ٢ دختر ایرانی برای گردش پا به ساحل جمیرای دوبی گذاشتند. در کنار ساحل درحال قدم زدن بودند که خودرویی با ٣ سرنشین مرد به آنها نزدیک شد. ساحل خلوت بود و ناگهان خودرو درحال حرکت مقابلشان ایستاد. یکی از سرنشینان پیاده شد و با نشان دادن کارت پلیس ادعای عجیبی داشت.

او ٢ دختر جوان را به نوشیدن مشروبات الکلی متهم کرده بود و اصرار داشت که برای روشن شدن این موضوع باید همراه آنها به اداره پلیس بروند. ٢ دختر توریست درحالی‌که ترسیده بودند، در مقابل خواسته این مرد مقاومت کردند که ناگهان پلیس جوان درحالی‌که به شدت عصبانی بود و حالت عادی نداشت سیلی محکمی به صورت یکی از دختران زد. صدای فریاد دختران در ساحل پیچید.

ناگهان ٢ مرد دیگر از خودرو پیاده شدند. مخمصه هولناکی بود و ٢ دختر جوان در وضع بدی گرفتار شده بودند. ٣ مرد با نقشه ازپیش‌تعیین‌شده ٢ دختر توریست را به زور سوار بر خودرو مرموزشان کردند.

٥ ساعت تمام طول کشید تا ٢ دختر توریست ایرانی تلخ‌ترین خاطرات زندگی‌شان را در سفر به دوبی تجربه کنند. خودرو که حرکت کرد سناریوی ٣ مرد اماراتی اجرایی شد. ٢ دختر وحشت‌زده به آنها التماس می‌کردند اما سرنشینان خودرو که رفتارشان نشان می‌داد حالت عادی ندارند و تحت‌تأثیر مصرف مواد مخدر قرار گرفته‌اند بی‌توجه به التماس‌هایشان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

راننده پشت فرمان نشسته بود و در اطراف ساحل جمیرا پرسه می‌زدند و هیچ رهگذری نمی‌دانست در داخل این خودرو مرموز چه حادثه دردناکی درحال رخ دادن است. عقربه‌ها ساعت ٨ صبح را نشان می‌داد که خودرو مردان متجاوز متوقف شد.

یکی از دختران که حالش بد بود در عقب خودرو بی‌هوش افتاده بود اما ناگهان یکی از دختران با هوشمندی از این فرصت استفاده کرده و خودش را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرد. همین واکنش کافی بود تا مردان متجاوز دختر دیگر را که در داخل خودرو بود پیاده کنند و متواری شوند.


این دختران که وضع مناسبی نداشتند بلافاصله خودشان را به یک رستوران رساندند و با پلیس تماس گرفتند.
یکی از دختران به ماموران پلیس گفت: با دوستم درحال قدم زدن در ساحل بودیم که ناگهان یک خودرو با ٣ سرنشین مرد به ما نزدیک شد.

او خودش را پلیس معرفی کرد و حتی کارتش را نیز به ما نشان داد. سپس به ما گفت شما مشروبات الکلی مصرف کرده‌اید و باید با ما به اداره پلیس بیایید. ما ترسیده بودیم و در برابر خواسته‌اش مقاومت کردیم که ناگهان با مشت به بینی من کوبید و با زور ما را سوار خودرویشان کردند. ٥ ساعت در داخل خودرو مورد آزار و اذیت آنها قرار گرفتیم.

یکی از مردها حتما مواد مخدر مصرف کرده بود، چون اصلا عادی رفتار نمی‌کرد. اما بوی الکل از آنها استشمام نکردیم. با این حال قرص‌هایی در یک کیسه‌ پلاستیکی پشت خودرو دیده می‌شد. آنها پول‌های ما را نیز دزدیدند و با ضرب و شتم تهدیدمان کردند که به پلیس اطلاع ندهیم.
همین ادعاها کافی بود تا پلیس امارات دستور ردیابی خودرو این مردان متجاوز را صادر کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این ٣ مرد متجاوز اماراتی که یک دانشجوی ٢٠ساله‌، یک فرد بیکار ٢٣ساله و یک پلیس ٢٣ساله بودند، به جرم آدم‌ربایی، مصرف موادمخدر، جعل هویت افسر پلیس، هتک حرمت به دو زن و سرقت اموال تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

 

 

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 85
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    دو دختر 22 ساله ساعت 3 صبح تو ساحل............
    • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      اینکه نباید 3 صبح تنها ساحل می رفتن درست اما سن دخترا رو از کجا فهمیدی 22 ساله بودن؟؟
    • نگار IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      چه ربطی داره بی نام 10:08 ؟؟ دخترها ادم نیستند برن تو ساحل قدم بزنن؟ شاید یکی اصلا شبها خوابش نبره باید تو چهار دیواری بپوسه؟ امنیت نیست عزیزم امنیت...
    • آرش A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      فکر کنم منظورتان این است که دخترها تقصیر خودشان بوده که مورد تجاوز قرار گرفته اند وگرنه مردها که گناهی نداشته اند .اصولا مرد ها هر زنی را که دیر وقت در خیابان ببینند مجازند که به او تجاوز کنند. واز این بابت هم هیچ تقصیری متوجه آنها نیست.
    • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      حالا فرض كه كار اون دو تا اشتباه، به خاطر اين اشتباه بايد بهشون تجاوز بشه؟
    • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      حالا یک طرفه به قاضی برید...داستان شاید چیز دیگه ای بوده. حالا چون تو کشور امارات بوده و عرب بودن ناخودآگاه دوست داریم یک طرفه به نفع ایرانیا قضاوت کنیم.. این تهمت زدن ها تو کشور ما زیاد میفته برا اخاذی
    • بی نام UA ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      اگر کشور خودمون تفریگاه و ساحل داشت برای شنا ... این همه ایرانی برای تفریح نمیرفتند خارج
    • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      تقصیر خودشون بوده
    • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      88 19
      دبی که روز و شب نداره. همیشه و همه ساعت فعاله
    • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      71 36
      کسی نمی گوید مردها مقصر نیستند بلکه می گویند انسان باید همه ی جوانب رفتارش را محاسبه کند و اگر احتمال کوچکترین آسیب را داد در رفتارش تجدید نظر کند مثلا همین بیرون آمدن در نیمه شب آیا برای من خطر دارد یا نه ؟ اگر خطر دارد آیا ارزش برخورد با آن خطر در مقابل رفتارم مثلا قدم زدن در نیمه شب بیشتر است یا نه ؟ و .....
    • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      83 7
      بی نام جان توریست از آلمان پا نمیشه بیاد سینما سعدی و ملاصدرا بره خرید
    • فرزاد A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      43 47
      خیلی جالبه تو ماجرای اون دو تا پسر که ساعت 12 شب بیرون بودن همه میگفتن هر کسی حداکثر تا ساعت 10خونه باشه واینا اون موقع شب چیکار میکردن؟ حالا واسه این دو تا دخترکه 3 صبح بیرون بودن میگن شاید یکی شبا خوابش نبره
    • رضاتنها IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      47 6
      درجواب این ..آرش .. باید بگم که مرد ویا زن اگر شرف داشته باشن هیچوقت این کارو نمیکنن انم به صورت وحشیانه حمله کنن . بعدشم برات متاسفم که فکر میکنی هر مردی در نصفه های شب هر غلطی که دلش خواست بکنه و کسی هم چیزی بهش نگه حتی اگربی دین و ایمان باشه. انسان به خاطر عقل و شعورش شد اشرف مخلوقات.
    • محمد A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      37 3
      فکر کنم بخاطر تکرار عدد 2 ایشون حدس زدن که دخترا 22 ساله بودن
    • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      40 20
      شده تا حالا کسی 100 میلیون پول برداره ساعت 3 صبح بره کنار ساحل ......
    • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      65 37
      نگار خانم دخترا خیلی هم آدمند خوبه اگه بتونن هرجا میخوان برن و سالم تفریح کنن. اولا هیچکس برا 5 ساعت نمی پوسه . دوما" اگه هرشب خوابش نمیبره بهتره یه برنامه صحیح داشته باشه سوما" اگه امنیت نیست عقل که هست احتیاط هم شرط عقله .
    • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      34 24
      اولاً اینکه یکی گفته مردها دیر وقت مجازند به هر دختر تجاوز کنند. اینکه اراذل و اوباشی به خانمها تجاوز کردن نباید از چشم همه اقایون دید دوم اینکه انسان باید از خطرات دوری کند طبیعی است که در هیچ جای دنیا حتی توکیو ژاپن هم خانمها ساعت سه بعد از نیمه شب امنیت ندارند در برخی کشورها پلیس در این مورد هشدار میدهد مثلاً دیترویت ایالات متحده. سوم اینکه اگر کسی ساعت سه صبح در اتوبان نیایش پیاده عرض بزرگراه را طی کند و تصادف کند و راننده زن باشد همه نمیگویند همه خانمها قاتل هستند
    • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      8 6
      ایران بود الان همه میگفتند باید اعدام بشند
  • اردلان IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    207 8
    اتفاق دردناکیه اما عملکرد پلیس دبی قابل توجه هست، اولا پیگیری کرده و افرادو شناسایی کرده، دوما وقتی فهمیده پای یه پلیس در کار بوده سعی نکرده لاپوشانی کنه قابل توجه دوستان داخلی
  • علی ابراهیم ... A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    86 64
    اخه دخترو چه به تنهایی به کشور دیگه مسافرت کردن. تو مملکت خودمون ما پسرا شبا میترسیم بریم بیرون. اتفاقیم بیفته دادمون به جایی نمیرسه چه برسه به کشور خارجی.
  • بي نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    والا من ساعت 3 صبح جرات نميكنم تو خيابوناي ايران قدم بزنم چه برسه به دوبي
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      78 43
      یعنی دوبی امنیش از ایران کمتره؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    كاش خبر اخاذي و ضرب و جرح توريستهاي اروپايي در شيراز را هم در همين سطح منعكس مي كرديد .
    • محمد A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      دوست عزیز من خودم شیرازی هستم، این خبری رو که عرض فرمودید صحت داره؟ من ساعت 12 شب تو بازار وکیل رفت وآمد میکنم و توریستهایی رو میبینم که خیلی شاد در حال عکاسی هستن، هیچ نا امنی رو اینجا ندیدم.
    • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      12 شب محمد جان بازار وکیل که ملاصدرا و سینما سعدی نیست که تا نصف شب مغازه هاش باز باشه
    • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      28 5
      اصلا و ابدا همچین اتفاقی رخ نداده.من نمیدونم این شایعه ها از کجا میاد.من خودم لیدر توریست ها هستم اگر اتفاقی میوفتاد به ما خبر می دادن.فقط میدونم توریست های آلمانی تو کرج پول و پاسپورتشونو دزدین که بعدا هم پیدا شد .و خبری از ضرب و جرح نبوده.
    • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      44 8
      محمد جان شما شیرازی نیستی...بازار وکیل حداکثر ساعت 9 درهاش بسته اس دیگه...12 شب توریست قدم بزنه؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      30 10
      آقا چرا شایعه پراکنی میکنی.همچین اتفاقی مطلقا تو شیراز رخ نداده.شما بیا ببین شب کنار مکان های توریستی که خیلیاش هم پایین شهر هست توریست ها حتی بدون مسئول تور دارن رفت و آمد می کنن و خداروشکر هیچ اتفاقی نمی افته.من نمیدونم عده ای از مردم از شایعه پراکنی چه سودی می برن.
    • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      30 16
      دروغگو دشمن خداست. نه تو شیراز و نه تو اصفهان نه دیگر شهر های توریسی همچین اتفاقی نیوفتاده پس دروغ نگید.
    • شیرازی IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      32 7
      آقای بی نام شما احتمالا شیراز زندگی نمی کنید.چون اتفاقا مغازه های بازار وکیل همیشه دیر تر از ملاصدرا و ... می بندن اتفاقا دلیلش هم همین توریست ها هستن .ضمنا این خبر در مورد ضرب و جرح تو شیراز اصلا صحت نداره و اصلا هم با عقل جور در نمیاد چون زورگیری از یه توریست که ضرب و جرح نمی خواد .اتفاقا چند وقت پیش تاکسی کیف پر از دلار توریستی رو که گمش کرده بود بهش برگردوند که خود توریست هم شوک زده شده بود و گفت قبلا تو کشور های آسیایی دیگه حتی جیبمو زدن .
    • ایرانی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      13 5
      کاش شما هم منصف بودی و راست می گفتی .گشتی مرکز فارس رو هم انتخاب کردیا.خوب الان یعنی عرب ها بد نیستند و ایرانیها هم بد هستن؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      10 6
      روزنامه ها هم الکی میگند ؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      10 8
      بازار وکیل ساعت 9 شب تعطیل می کنه شما احتمالا ساعتتون 12 ظهر رو نشون میداد
    • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      17 15
      قابل توجه دوست شيرازي كه از اخاذي و تهديد با چاقو در شيراز خبر نداره يه سرچي تو اينترنت بكن خبر مال چند روز اخيره فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو اخاذ که در پوشش مترجم زبان چهار گردشگر خارجی را سرکسیه کرده بودند، کمتر از 24 ساعت توسط پلیس فارس دستگیر شدند.
    • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      8 1
      آقا روزاي تعطيل و شلوغ مخصوصا فصل توريست همه ميدونن که بازار وکيل ديرتر ميبنده.کي گفته ساعت 9 مي بنده؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      0 1
      بنده خدا نمیدونه مغازه های ملاصدرا مال بازاریای بازار وکیله
  • بی نام EU ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    رفتند تفریح. انتظار داشتی در حال مطالعه باشن؟
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    این اولین بار نیست که به زنان ایرانی دست درازی میشه من موندم چرا این خبرها قبلن سانسور میشده اما الان این قدر خبرساز شده؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    87 4
    روزا که نمیشه بیرون رفت گردش شب ها میرن بیرون
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    متاسفانه از اين دست اتفاق ها در امارات زياد افتاده و هميشه ماستمالي كردند
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    118 9
    این خبر می تواند جعلی باشد اما در صورت صحت آن حتما"مایلم بدانم که مسئولین مملکتی در دبی چه اقدامی صورت داده ان؟ و آیا اصلا" پیگیر امنیت ایرانی ها در خارج هستند؟ من که چنین باوری ندارم.
  • sinaatabaki IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    من مقیم دوبی هستم و در دوبی اگر از کسی حتی استامینوفن کدئین بپیرند زندان دارد، و اصلا این حرف شما که آنها مواد مخدر مصرف کردند رو قبول ندارم چون اصلا وجود مواد مخدر در دوبی غیرقابل تصور است. با تشکر از اینکه نظرم را چاپ میکنید.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      180 8
      مگه تو ابران مصرف مواد و الکل آزاده؟؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت بگیم داشتن این مواد در ایران غیر قابل تصوره؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      13 56
      خوش به حالت
    • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      والا اين همه رفتم دبي تاحالا كسي نگاه چپ نكرده چه برسه به تجاوز . دقيقا تو دبي كه به كدئين انقد گير ميدن بعيده اعتياد و قرص هاي اعتياد اور و اين چيزا
    • سیامک IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      133 7
      نه این خبرا که شما میگید هم نیست همه جا خلاف و خلاف کار داره ؛ شما اگه اهلش باشید در دوبی هم مواد مخدر و معتاد و قاچاقچی پیدا میشه ؛ خاطرتون جمع , خوب و بد همه جاییه ؛
    • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      27 5
      در امارات زندگى نميكنى والله ميدونستى كه مواد مخدر خاطرخواه زياد داره
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      19 7
      شما زیادی ا م ا ر ا ت ی شدی و رنگ عوض کردی پیشنهاد می کنم کمتر صدا و سیما ی اونا رو ببین
    • حمید A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      23 6
      اقا چرا جانبداری الکی از دبی می کنی من هم در دبی کار میکنم این جا پر از فساده همچون گفتی محاله هر کی ندونه فکر می کنه مدینه فاضله است
    • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      18 2
      خود سايت هاي معتبر من جمله ياهو اين خبر را چند روز پيش نوشته بودند
    • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      3 3
      تو بعضي مهمونيهاي جوونهاشون كُك و ماري و اِكس، مثل نقل و نبات مصرف ميشه.
  • سیامک IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    به نظرمن آنها از آزادی داشتند لذت میبردند ؛ مهاجمین هم احساس آزادی داشتند و لذت می بردند؛ آزادی که زیاد میشه هرکسی به اندازه فهم و شعورش از آزادی استفاده میکنه ؛ همکه فهم و شعورشو بالا نیست ؛ پس لازم میشه که آزادی را به اندازه لازم آزاد بگذاریم نه بیشتر , هرچیزی اندازه ای دارد که باید مراعات شود .این ماجرا نشان میدهد که نه مهاجمین و نه آنهایی که مورد تهاجم قرار گرفتند ظرفیت آزادی زیاد را ندارند
    • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      50 37
      حرف آقای سیامک درسته , همین الان تو جامعه خودمون ببینیدواقعابعضی از این دخترا و پسرا شورش درآوردند حتما باید زور بالاسرشون باشه یه جوری میان تو خیابان انگار اتاق خوابشون خجالت نمیکشن دولت هم زیادی داره آزادی میدی به اینا
    • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      32 25
      حرفت حقه ولی مردم ما ناحق رو بیشتر می پسند و خودشون رو گول می زنن
  • مهدي A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    65 26
    آخه دوتا دختر اون موقع شب دم ساحل چيكار ميكردند؟ اون موقع تو ايران هم كسي جرعت نداره قدم بزنه چه برسه تو كشور غريبه اونم عرب
  • 55 IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    47 26
    قرار گرفتن در محیط ناامن وزمان نامناسب هم از تقصیرات این دو تا دختر است حالا میخواهید قبول کنید یا نه
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    29 12
    نگار 41:10 اگه به نظر شما امنیت نیست پس به قول"بی نام " ساعت سه کنار ساحل دوتا دختر چیکار داشتند؟
  • پاشا AU ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    20 21
    تا حالا دبى نرفتم، يه روزم خدا قسمت كنه بيام ايران بازم ميرم كيش كه از همه جاى دنيا بيشتر دوست دارم.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    38 1
    من به اقتضا نوع كارم گاهي به دوبي سفر ميكنم. اين شهر در حالت عادي شهر ناامني نيست. مردم تا دير وقت در خيابانها تردد دارند و مشاهده مردم در حال شام خوردن تا ساعات 2 يا 3 نيمه شب امر عادي است كه اين از خصوصيات مناطق گرمسير ميباشد. انصافا امنيت اين شهر مثال زدني است و مشاهده خانمهاي خارجي در ساعت دو يا 3 نيمه شب در خيابان ان هم با پوشش نه چندان مناسب توجه كسي را جلب نميكند. اين اتفاقي كه براي اين دو خانم ايراني افتاده است خيلي نادر است و معمولا به شدت هم با مجرمين برخورد ميشود.
  • حسن IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    19 1
    ارش جان یه فرقی بینانسانو حیوان هست به نام شعور و نمدن
  • ياشار IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    22 12
    خيلي دوست داشتم من اونجا بودم تا ناموس پرستي و غيرت ايرانيو نشون اون بي ناموسا ميدادم
    • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      18 2
      ببخشیدا آقای باغیرت مگه این حوادث تو مملکت خودمون کم اتفاق می افته
  • مصلحی A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    12 5
    کل خبر رو که چند بار می خونی، سناریو بودن اون واضح هست. داستان چیز دیگری است اخوی ساعت 3 صبح، مست و پاتیل مواد مخدر، اذیت و آزار، 5 ساعت و و و پس اون همه دوربین که متر به متر رو پوشش میده چی بودن اونجا؟؟؟ عزیزان من یکطرفه نباید قضاوت کرد. باید همه جوانب را ملاحظه کرد سپس رای داد.
  • داریوش A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    28 16
    من که مرد هستم تو تهران ساعت 12 شب جرات نمی کنم تو خیابون راه برم اینا 3 نصف شب زدند بیرون
  • 1400 A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    14 8
    داستان قشنگي بود فقط يه كم وقتشو بيشتر كنيد...
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    20 8
    این هم از امنیت دبی؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    21 13
    داستان تخیلی جالبی بود :
  • سلمان A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    16 2
    خبر كاملا درسته من خودم مقيم دبي هستم روزنامه امارات اليوم دو روز قبل اين خبر ناراحت كننده رو منتشر كرد تا ببينيم اقدام مسؤولان ما چه خواهد بود. در ضمن با وجود سختگیریهای زیادی که اینجا در قبال مواد مخدر انجام میگیره ولی مواد مخدر و بخصوص داروهای مخدر یافت می شود
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    12 6
    حیف پول که توی کشورای عربی خرج کنیاونم امارات
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    15 9
    حالا هی برید دبی وپول بی زبانتون رو بریزید درون شکم این عربها در ضمن باید وزارت خارج هم پی گیر مساله باشه
  • نرگس A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    32 3
    چقدر غیر منصفانه دیگران رو قضاوت می کنیم درسته که دختر ها بی احتیاطی کردن ولی این که عربهای متجاوز محق بودن که بهشون تجاوز کنن تو تنها و نصف شب کنار ساحل بودن واقعا نظر مسخره و از روی بی وجدانی و بی انصافی هست
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    10 4
    اگه دبی هستی چرا با اینتر نت ایران پست گداشتی کسی که گفتی دبی مواد مخدر نیست؟؟؟؟؟؟؟
  • مملی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    17 18
    شانس اوردن دست داعش نیافتادن ولی خداییش 3 نیمه شب دخترای ایرانی باید منزل باشن یا اگه مسافری هتل
  • اکبر IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    48 21
    ساعت 3 صیح کنار ساحل چی گار می کردند؟ اون هم دو تا دختر.
  • شیما IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    29 12
    کیش امنیتش اینقدر بالاست که تنهایی هم 3صبح بری ساحل هیچکی تو بهت نمیگه حتی اونوقت 3 نفر تو دبی باید اینجوری بشن عربها نمیخوان خودشون رو جمع و جور کنن تو هیچی
    • رضاتنها IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      13 9
      شیما درست میگه من باجناقم تو کیش زندگی میکنه میگفت شبها کنار ساحل انقدر آرامش وامنیت هست که فکر میکنی ملک پدریت هست.
  • مهرداد IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    6 2
    سلام دوستان. خود بازار وکیل ساعت 9 تعطیل میشه اما مغازها ی حاشیه خیابان تا ساعت 11 بازهستن
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    1 2
    منبع خبر در شهروند نیز نامشخص است.
  • پ IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    49 9
    اولاً که باید بگم قدم زدن در ساعت 3 شب در دبی بسیار عادی و معمولیه بدلیل گرمای بیش از حد هوا معمولا از 10 شب تا صبح مردم در دبی تردد میکنند دوماً دختران بی گناه ایرانی چه تقصیری داشتند؟؟ سوماً ایرانی ها از خواب بیدار بشید و واقع بین باشید به دختران ایرانی تجاوز شده با اون شرایط وحشیانه و کثیف پس غیرت و تعصبتون کجاست؟؟ شاید امروز این دخترها از اقوام ما نباشند ولی شاید نفرات بعدی از دوستان و آشنایان ما باشند. بهتره بجای زیر سوال بردن دختران بیگناه بخودتون بیاید و اون کثافت ها را زیر سوال ببرید و به حمایت از ایرانی ها بپردازید نه اینکه توجیح کنید رفتار اون افراد آشغال رو
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      18 1
      جامعه ما تناقض عجیب داره غیرت ایرانی رو از فحش های ناموسی و الفاظ جنسی که روزه تو اینترنت و جامعه داریم میبنیم
  • خشایار از کردستان IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    26 4
    متاسفم واستون اومدن به چندتا زن ایرانی تجاوز کردن بعد شما میگید که تقصیر کار غیرتتون کجا رفته....خدا اون سه نفرو لعنت کنه
  • تفریح در ایران AU ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    14 20
    این همه تفریح در ایران هست بعد اینها رفتن برای تفریح به دبی .... بگید زود برگردن ایران
  • بهاره A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    2 5
    واقعا از اتفاق افتاده متاسفم.رفتن دخترا کنار ساحل نصف شب اشتباه بوده ولی انسانیت هم مرده کار متجاوزها ب مراتب بدتره.یه لایک هم برای خشایار از کردستان.
  • امید US ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    7 1
    جزییات این حادثه تاسفبار راشهر وند ازکجا بدست آورده است۰مجرمانی که هنوز دسگیر نشده اند از کجا فهمیده اند یکی بیکار بوده یکی دانشجو بوده یکی هم مامور بوده است۰منبع این خبر کی بوده۰
  • حسن IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    8 6
    تفریح در ایران ......کدوم تفریح.....کدوم خوشی.