تسنیم نوشت:

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با درخواست از وزارت اطاعات و ناجا برای شناسایی فوری عاملان اسیدپاشی در اصفهان، گفت: حتی اگر قاضی‌ مربوطه تشخیص بدهد ما از قصاص این افراد در ملاء عام هم حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه بازداشت فوری و برخورد قاطع با عاملان اسیدپاشی در اصفهان مطالبه جدی مجلس از وزارت اطلاعات و ناجا است، تصریح کرد: ۳ فرد متهم در بحث اسیدپاشی بازداشت شده است اما ما از دستگاه اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم برای ریشه‌یابی این موضوع، تمام عوامل بازداشت شوند.

وی افزود: اسیدپاشی عملی زشت، غیر انسانی است که تنها از سوی کسانی می‌تواند انجام شود که در مکتب اسلام و انقلاب اسلامی بزرگ نشده باشند؛ کار کسانی است که تربیت شده مکتب امام حسین نبوده‌اند و می‌خواهند با با این اقدام، مومنان و نیروهای انقلاب را در جامعه مخدوش کنند که بر همین اساس باید گفت، اسیدپاشی حرکتی ضدانقلابی بوده است.

سالک با بیان اینکه نیروهای ارزشی و انقلابی در اصفهان برای بازداشت عاملان اسیدپاشی آماده همراهی با ناجا و اطلاعات هستند، تاکید کرد: برخی رسانه‌های ضدانقلاب که قصد دارند، اسیدپاشی را به بحث حجاب ربط بدهند، در حقیقت اسیدپاشان را در رسیدن به اهداف شومشان یاری می‌کنند؛ اسید پاشی هیچ ارتباطی به بجث حجاب نداشته و ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با تاکید بر اینکه، عاملان اسیدپاشی باید به شدیدترین حالت ممکن مجازات شوند، تاکید کرد: حتی اگر قاضی‌ مربوطه تشخیص بدهد ما از قصاص این افراد در ملاء عام هم حمایت می‌کنیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    70 1
    اگر همون اول کسی ک اسیدپاشی کرد رو تو صورتش اسید میپاچیدن دیگه کسی جرات این کارو نداشت
    • حمیدرضا A1 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
      30 1
      بخدا حکم خدا هم همین اگر همون اول عامل رو دستگیر و اسید میپاشیدن تو صورتش دیگه کسی جرات نمیکرد چنین غلطی بکن
    • نقی A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
      7 1
      جل الخالق تو حکم خدا رو از کجا می دونی؟
  • بی نام IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    33 1
    جناب اقای سالک اگه میخواین بهانه دست رسانه های بیگانه نیفته و مردمم ازتون راضی باشن اسید پاشا باید زودتر شناسایی ومعرفی بشن بعدشم علنی محاکمه بشن وحکم قصاصشونم علنی اجرا بشه
  • نیما A1 ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    22 0
    برای جرم اسید پاشی باید قانون خاص وضع شود به صورتی که جنبه عمومی جرم بسیار سنگین و غیر قابل تعلیق و غیر قابل تبدیل باشد تا بر فرض عفو شاکی خصوصی کماکان مجرم از حیث جنبه عمومی جرم قابل مجازات باشد
  • بی نام ES ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    7 1
    آمران اسيد باشي جطور؟
  • هموطن A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    2 0
    برادر محترم قانون گریزی و اقدامات خودسرانه نمیدانیم از دوره کدام خدانشناسی جزو فرهنگ انقلابی این ملت شده است.؟؟؟ مملکت قوه قضائیه داره و پلیس داره . شما اجازه بدهید کار خودش رو بکنه. کسی کمک نیروهای "ارزشی و انقلابی" رو برای کمک به ناجا نمیخواد. البته اگه برعکس جلوی دست و پاشون رو نگیرن. شمایی که توی مجلس هستید بهتره به فکر وضع قانون درست و حسابی و اجرایی برای این موضوع باشین که دیگه تکرار نشه.