نظر وزیر بهداشت درباره فرهادی/ هاشمی: امیدوارم مورد وثوق نمایندگان قرار بگیرد

وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی در مورد معرفی دکتر محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم گفت: آقای فرهادی هم دانشکده‌ای،‌ هم بیمارستانی و دوست عزیز قبل از انقلاب ماست و خدمات بسیار زیادی هم در جمهوری اسلامی انجام داده‌اند.

سید حسن هاشمی به ایسنا گفت: دکتر فرهادی مسئولیت‌های بسیارسنگینی را بر عهده داشته‌اند، ایشان در دوره‌های مختلفی مسئولیت وزارت بهداشت، وزارت علوم، ریاست دانشگاه تهران و شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر عهده داشته‌اند ومنشا خدمات بسیار زیادی در کشور بوده است.

وی ادامه داد: دولت ایشان را برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کرده‌اند و امیدواریم مورد وثوق نمایندگان قرار بگیرند و به ایشان رای خوبی بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد فرهادی، پنجمین گزینه رییس جمهور حسن روحانی برای وزارت علوم است. رییس جمهور در یک ماه گذشته و پس از استیضاح رضا فرجی دانا، محمود نیلی احمدآبادی و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان وزیر علوم به مجلس پیشنهاد کرده است که هیچ کدام نتوانستند رای اعتماد نمایندگان را بدست بیاورند. جعفر میلی منفرد هم که نخستین گزینه رییس جمهور برای وزارت علوم بود، در تابستان ۹۲ نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

جلسه رای اعتماد محمد فرهادی که چهار سال سابقه وزارت در آموزش عالی و چهار سال وزارت بهداشت را دارد، چهارشنبه، پنجم آذر ۹۳ برگزار می شود.

۴۷۴۷ 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    12 2
    این وزیر هم تخصص دارد و هم تعهد و مهمتر از آن اخلاق دارد. به نظر تایید ایشان تاثیر بسزایی در رای آوردن این شخص دارد
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    6 1
    اون بنده هاي خدا كه اصلا فتنه بهشون نميومد فتنه گر شدند اينكه بيچاره اول اسمش با ف شروع ميشه. يه نماش ديگه در راهه.آي فتنه فتنه فتنه نون و آب ماست فتنهباوركنيد موسوي و كروبي و همه وهمه به اندازه اين دلواپسها از فتنه سود نبردند
  • محمد ایمانی فر هرسین A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    2 0
    به امید خدا حتما حتما حتما دکتر فرهادی رای خواهد آورد.