تسنیم نوشت:

اجرای کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری به دلیل استقبال مخاطبان برای تاریخ ۲۳ مردادماه در تهران تمدید شد.

این کنسرت که برای شش اجرا در تاریخ 16، 17 و 18 مردادماه نوزده هزار بلیت فروخته است، برای یک شب دیگر در تالار بزرگ وزارت کشور تمدید شد. در این شب برنامه در دو ساعت 18 و 21/30 به روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت‌ها از 35 هزارتومان تا 100 هزار تومان است.
در کنسرت چرا رفتی که اجرای زنده آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان است سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه گروه را همراهی می‌کند.
همچنین حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه‌ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه‌ای، مهیار طریحی نوازنده سنتور، سهراب بره‌مندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، سپند دادبه نوازنده عود، احسان فرامرزی نوازنده گیتار، میلاد محمدی نوازنده تار، خورشید دادبه نوازنده تار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس از دیگر هنرمندانی خواهند بود.
آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان اسفندماه سال گذشته منتشر شد.
«چرا رفتی» و «کولی» با اشعاری از سیمین بهبهانی، «درون آیینه»، «همه هیچم» و «شتک» با اشعاری از حسین منزوی، «دل به دل» که شعر آن را هومن ذکایی سروده است، «چونی بی‌من» با شعری از مولانا و «در حصار شب» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی 8 قطعه این آلبوم هستند.
علاقه مندان می‌توانند برای خرید بلیت این کنسرت از امشب، یک شنبه، ساعت 22 به سایت www. iranconcert. com مراجعه کنند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    5 2
    خوب شد