روزشمار انتخابات92/گروه خونی عارف و روحانی به اصولگرایان نمی خورد/شایعات درباره فیلم های انتخاباتی

سال گذشته در این روز تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، در روز اول محسن رضایی، سعید جلیلی و محمد غرضی به تلویزیون رفتند. همچنین مجری گفت و گوهای تلویزیونی انتخابات مشخص شد. حسن عابدینی مجری گفت و گوهای ویژه خبری برای این کار انتخاب شد.

محمدرضا باهنر از چهره های مطرح اصولگرا در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در بین هشت کاندیدای مطرح، برخی از آنها از نظر جامعه اصولگرایی قابل بررسی نیستند، اعلام کرد که گروه خونی عارف و روحانی به اصولگرایان نمی‌خورد.

همچنین در این روز حسین مظفر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف تعیین شد. علی‌اکبر ولایتی از اعضای ائتلاف پیشرفت با اعلام این خبر که اعضای ائتلاف پیشرفت در روزهای آینده به دیدار آیت‌الله مهدوی‌کنی می‌روند، گفت: هر نظری که جامعتین بدهد، به آن احترام کامل می‌گذاریم.

محسن رضایی هم که در این روز به تبریز سفر کرده بود ، مهار تورم را از برنامه‌های اولویت‌دار دولت خود عنوان کرد و قول داد که از اوایل مهر و با روی کار آمدن دولت یازدهم تا پایان سال و فقط ظرف 6 ماه، تورم را مهار خواهد کرد تا مردم از ناحیه گرانی اذیت نشوند.

بحث جنجالی این روزها ساخت فیلم تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بود که شایعات زیادی را در پی داشت. سیدرضا میرکریمی و محمدمهدی عسگرپور ساخت فیلم انتخاباتی برای «حسن روحانی» و رامبد جوان، مسعود جعفری‌جوزانی و علیرضا رییسیان ساخت فیلم انتخاباتی برای «محسن رضایی» را تکذیب کردند.

 

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لطفی A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 10
    یادش بخیرمحمدغرضی که دررسانه های مکتوب گفته بودندکه کارگران زحمت کش نبایدمالیات دهد.یادمحمدغرضی که گفتندمن اگرریاست جمهورشدم حاظرنیستم قیمت حامل انرزی افزایش یابد
  • پارسا A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 1
    تمومش كنيد ديگه همش اخبار بدرد نخور و حاشيه اي
  • میلادددد A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 4
    این اخبار مسخره ی پارسال چیه هر روز میاد رو سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    13 1
    سلام بر هاشمی و خاتمی و روحانی
  • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    1 17
    درود بر قالیباف
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 11
    عارف و روحانی هم اگر با این الگو که امروزه اصولگرایان از خود ارائه داده اند و میدهند ابدا اصولگرا نیستند اصولگرایی یعنی نهایت تلاش و جانفشانی برای ارتقای ارمانهای انقلاب نه همه چیز فدای دست یازیدن به مقام و موقعیت و کرسی های رفیعتر هم عارف هم روحانی از اصولگرایان واقعی هستند نه تحت اللفضی
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    28 3
    درود بر هاشمی و روحانی و عارف