حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای قهرمانی المپیک و جهان شب گذشته مهمان برنامه «بعضیا» بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بعضیا، سوریان در این برنامه درباره حضور در مسابقات آسیایی گفت: اینچئون کره جنوبی اولین تجربه حضور من بود که بدون استرس و مشکلات ورزشی سپری شد. البته استرس گروه را داشتم. کمیته ملی المپیک شرایطی را به وجود آورد که در کنار بچه‌ها باشم؛ افرادی که بعد از 15 سال جزو خانواده من محسوب می‌شوند.
از بچگی‌ می‌خواستم مثل دبیر شوم
وی درباره علیرضا دبیر اظهار کرد: او دارای شخصیتی دوست داشتنی است و همیشه نهایت لطف را به من دارد حتی وقتی از ورزش دلسرد شدم او به من کمک کرده است. من همیشه او را به عنوان برادر بزرگ‌تر خود دوست داشتم و یکی از دلایل علایقم به ورزش، حضور او در کشتی بود. او بچه محل من است و مشوق من محسوب می‌شود. همیشه در ذهنم بود مثل او باشم.
این ورزشکار درباره حضور در شورای شهر توضیح داد: ورزشکارانی که در شورای شهر حضور دارند، همچون دوران قهرمانی برای خدمت به مردم از صبح زود فعال هستند و من وقتی از نزدیک شاهد این حضور بودم تصمیم گرفتم به این عرصه ورود کنم اما پس از گذشت مدتی با مشاوره عزیزان به این جمع بندی رسیدم که در عرصه ورزش می‌توانم مثمرثمرتر باشم و به ورزش برگشتم.
سوریان درباره زنده‌یاد تختی گفت: او از همه جهات الگو، زبانزد و بزرگ است. 40 سال از فوت او می‌گذرد اما به واسطه بزرگی‌اش هنوز از او حرف به میان می‌آید.
دبیر و بنا مرا به کشتی برگرداندند
وی درباره حضورش در ورزش کشتی توضیح داد: از پدر تا برادرهای من همه کشتی‌گیر بودند و از زمانی که همراه برادران بزرگترم به ورزش آمدم، این انگیزه در من ایجاد شد که روزی بتوانم ورزش را به عنوان حرفه اصلی خودم انتخاب کنم. جالب است کشتی دنیای پر رمز و راز و پر فراز و فرودی دارد. کسانی که لیاقت بیشتری از حمید سوریان‌ها دارند به دلیل اتفاقات مجبور به ترک عرصه می‌شوند. برای من فقط لطف خدا بوده گرچه من هم در مقاطعی زمانی که هیچ امکانی برای بازگشت نبود افرادی چون دبیر و بنا با صحبت‌هایشان باعث بازگشت من شدند.
نابغه کشتی ایران و جهان تصریح کرد: زمانی من روزهای سختی را در 2008 پکن گذراندم. تجربه سه رویداد بزرگ ورزشی جهان راداشتم که با موفقیت سپری شده بود اما در المپیک که فضای متفاوتی دارد اولین بار بود حاضر می‌شدم. شرایط حاکم بر المپیک بسیار متفاوت بود و شرایطی به وجود آمد که مقصر آن خودم بودم.
بنا گفت تو به کشتی برمی‌گردی
وی ادامه داد: بعد از شکست در این مسابقات چند وقت خانه بودم و در سالن‌های ورزشی حضور پیدا نمی‌کردم. وقتی بنا پس از بازگشتش به فدراسیون به خانه ما آمد و با من حرف زدن، دم در خانه موقع رفتن بود که به من گفت: «تو توی دلت گفتی به هیچ وجه برنمی‌گردی اما تو برمی‌گردی و در 2012 کاری که باید را انجام می‌دهی»
سوریان تأکید کرد: یکی از مشکلات من بعد از رفتن بنا از فدراسیون، فاصله بین مسابقات جام جهانی و مسابقات انتخابی 30 روز بود و همه ترجیح می‌دادیم در مسابقات انتخابی شرکت کنیم.
وی تصریح کرد: اگر هر کسی چه سوریان چه دیگران که به عنوان سرباز مملکت اعزام می‌شوند باید با بهترین شرایط باشد. اگر کسی احساس می‌کرد شرایطش را ندارد، باید جای خود را به دیگری بدهد. مثل مسابقات جام جهانی که در تهران بود و من پنج دقیقه مانده به مسابقه احساس کردم قادر به کار نیستم اما به خاطر مردم احساس کردم هنوز می‌توانم فعالیت کنم و خداراشکر موفق شدم.
خادم از بدنه کشتی و حضورش مثبت است
این کشتی‌گیر ادامه داد: من علاقمند به شرکت در مسابقات انتخابی هستم به شرطی که شرایط مشخصی وجود داشته باشد اما هیچ وقت در کشور ما هیچوقت شرایط مشخصی حاکم نبوده است. امروز که در فدراسیون کشتی فردی مثل خادم که خودش از بدنه کشتی بوده حضور دارد شرایط خوبی داریم.
سوریان در پاسخ به ضیاء که آیا درست است 9 ماه استراحت می‌کنی و سه ماه تمرین می‌کنی و طلا می‌گیری، اظهار کرد: نه ورزش کشتی بسیار سخت‌تر از 6 دقیقه‌ای است که مردم مسابقه را تماشا می‌کنند. من 11 ماه شبانه‌روزی تمرین کردم.
بنا گفت وظیفه شما فقط کشتی گرفتن است
وی با اشاره به محمد بنا یادآور شد: در جلسه‌ای که از طرف بچه‌ها پیش بنا رفتم او یک خواهش و خواسته داشت. او از من خواهش کرد و گفت وظیفه شما فقط کشتی گرفتن است و برای ما تکلیف کرد امروز که روس‌ها با تمام ظرفیت به ایران می‌آیند همگی باید تلاش کنید کاپ قهرمانی در تهران بماند. همه هم واقعا تلاش کردند.
این نابغه کشتی در پاسخ به اینکه چرا بنا با هیج رییس فدراسیونی نمی‌سازد، توضیح داد: این موضوع ابعاد مختلفی دارد که صحبت درباره آن در زمان این برنامه نمی‌گنجد، شرایط به نحوی پیش رفت که بنا تصمیم گرفت همکاری خود را ادامه ندهد. وگرنه او در مقاطع زمانی مختلف با فدراسیون‌های مختلف کار کرده و اگر امکانات اولیه وجود داشته او با جان و دل کار کرده است.
سوریان تصریح کرد: بنا جدا از اینکه همه به عنوان مربی و استاد برای او احترام قائلیم همه به عنوان پدر به او نگاه می‌کنیم کسی که همه زندگی‌اش را وقف ورزش کرده است.
درباره نامهربانی‌ها سکوت می‌کنم
وی در پاسخ به این سوال ضیاء که آیا درست است همه امکانات به سوریان تعلق دارد، گفت: ای کاش امید نوروزی یا قاسم رضایی پشت خط می‌آمد و درباره این موضوع صحبت می‌کرد. من همیشه درباره نامهربانی‌ها و کم لطفی‌هایی که درباره‌ام شده سکوت کرده‌ام.
این کشتی‌گیر ادامه داد: درصد آسیب‌های کشتی بسیار زیاد است و باید با شرایط کامل در میادین کشتی حاضر شد. می‌توانم به شما ومردم قول دهم با همه وجودم انرژی بگذارم و تلاش کنم در شرایط آمادگی کامل به حضورم ادامه داشته باشم.
تا برادرانم ازدواج نکنند به این موضوع فکر نمی‌کنم
سوریان در پاسخ به اینکه چه زمانی داماد می‌شوی؟ گفت: من سه برادر بزرگ‌تر از خودم دارم و هر وقت آنها ازدواج کردند، می‌توانم به این موضوع فکر کنم. گرچه اکنون تمام فکر و ذکرم کشتی است.
وی درباره سیاستمداران گفت: عزیزانی که در عرصه سیاست کار می‌کنند و شبانه‌روز زندگی‌شان را می‌گذارند قابل احترام هستند.
وی در پاسخ به این سوال ضیاء که وقتی این المپیک طلا گرفتی به چه کسی تقدیم می‌کنی؟ گفت: سوال سختی است قطعا اگر دست خودم باشد و بخواهم تصمیم بگیرم، در آن لحظه‌ای که سختی‌هایی که متحمل شده‌ام به بار نشسته است، به کسی که احساس می‌کنم بیشترین نقش را داشته باشد مدالم را اهدا می‌کنم. اگر من در المپیک لندن مدالم را به مادرم اهدا کردم به این خاطر بود که همه زندگی‌ام و آنچه امروز هستم را مدیون او هستم.
از اهدای مدالم به احمدی‌نژاد پشیمان نیستم
سوریان درباره اهدای مدالش به محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: آن موضوعی بود که اتفاق افتاد و حمید سوریان درباره آن موضوع تصمیم‌گیرنده نبود و نهایتا فکر می‌کنم اتفاقی بود که افتاد. امروز از آن اتفاق ناراحت نیستم به واسطه اینکه من را در حوزه‌های مختلف زندگی‌ام قوی‌تر از گذشته کرده است و اگر امروز شما هم مرا در مراسمی دعوت کنید، درباره آن کسب اطلاع می‌کنم بعد در آن مراسم حضور پیدا می‌کنم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت غیر از کشتی انجام می‌دهد، تأکید کرد: بله حتما همینطور است. در کنار خانواده فعالیت اقتصادی انجام می‌دهم. در کشور ما بسیاری از مسائل در حوزه ورزش تعریف شده نیست و درباره ورزش‌های قهرمانی و انفرادی، ورزشکاران باید زندگی اقتصادی‌شان را هم انجام دهند و برخی به دلیل مشکلات اقتصادی از ورزش کنار می‌روند.
این نابغه کشتی ایران و جهان در پایان گفت: در تمام طول فعالیتم در کشتی به اندازه یک فصل کار فوتبالیست‌ها درآمد نداشته‌ام. با همه وجود تن به تمرینات سخت می‌دهم و امیدوارم شرمنده مردمم نشوم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 84
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    سوریان گفته "من را در حوزه‌های مختلف زندگی‌ام قوی‌تر از گذشته کرده است". یعنی ته دلش راضی نبوده.
    • بی نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      زیاد جدی نگیرید. کسی که الگویش دبیر است مطمئن باشید اگر مثلا اقای مشایی الان رئیس جمهور بود حرف دیگری میزد.البته چه ایشان و چه دبیر از جنبه ورزشی شان خوب هستند و قابل احترام اما کاش اینطور افراد هیچوقت وارد سیاست نمی شدند که ان ملزومات دیگری دارد و اگر این قبیل افراد قصد ورود به سیاست را دارند از همان اول بای ان انتخاب را داشته باشند.
    • بی نام US ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      49 7
      منظورش این بود که با اهدای مدال مجوز واردات اتومبیل هایی رو گرفت که میلیاردی به فروش رفت....بقیه هم مشخصه نیاز به توضیح نداره..
    • ایرانی US ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      14 5
      یعنی اینکه درسته که مدالش از چنگشون رفته ولی در عوض براشون تجربه شده که به هر کسی اعتماد نکند چرا که بسیاری از انسانهای کوته فکر دنبال ظاهر سازی و کسب وجهه مردمی هستند به هر قیمت . ولی زهی خیال باطل ما برون را ننگریم و قال را / بل درون رابنگریم و حال را
    • سعید US ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      22 2
      ته دلش راضی نبوده؟؟؟؟ انگار نه انگار بعد ازین کارش مجوز ورود یک فراری رو گرفت به ارزش تقریبی 500میلیون تومان بعدش با همین نفوذش تونست پلاکش کنه و به قیمت 8.5میلیارد تومان بفروشتش.میتونید یه سرچ تو گوگل بکنید. یعنی رو همین یه فقره که ما میدونیم 8میلیارد سود.توی یه برنامه زنده دیگه ازش در مورد فراری پرسیدن، پیچوند جواب نداد نگفت من نگرفتم.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    داره میگه ناراحت نیستم چون فهمیدم هرجا من را دعوت کردند اول تحقیق کنم کجا می روم. نگفته پشیمان نیستم. چرا تیتر اشتباهی می زنید؟
    • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      20 3
      پول اهدای مدالش رو گرفت خوبم گرفت
  • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    تیترت اشتباه عزیز من حرفی که زده با اینکه "اما پشیمان هم نیستم" فرق می کنه. لطفا تصحیحش کنید.
  • بهارا A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    پاینده باد سوریان
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    در حوزه شرافت و مردانگی چطور؟ قویتر شدید؟
  • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    چراغی را که ایزد برافروزد...
    • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      82 34
      چرا مثبت می دهید منظور چراغ احمدی نژادی بود...چراغی را که ایزد برفروزد...هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
  • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    ای کاش مجری برنامه ازش می پرسید چرا تصمیم گیرنده نبوده.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      چون خود مجری میدونه که این حرفا همش فیلمه
    • ناشناس EU ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      مدال داد که مجوز اقثصادی بگیره .ته اش همینه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • یک شهروند A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      معلومه عزیز محمود در مقابل عمل انجام شده قرارش داده
    • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      چون برای اون فعالیت اقتصادی که میگه مجبور بوده..میفهمی...مجبور
  • بی نام EU ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    چون دلش هوای فراری کرده بود گلم
  • چراغی A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    توروخدا الکی ازین آدم اسطوره سازی نکنید
    • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      56 35
      منفیای خبرآنلاین مشکوک شده 5 دقیقه نشد از 15 تا مثبت و 3 تا منفی کار کشید به 99 تا منفی و 22 دوتا مثبت... یعنی یهویی انقدر منفی دادن....همه ام منفی؟؟؟
    • محمد A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      6 3
      از این به بعد شما را میگیم بفرستن جهانی و المپیک آماده ای دیگه؟
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    امروز باد از طرف شرق میوزد
    • بی نام RO ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      2 22
      چرا شرق؟ شماها که هم غرب زده هستید و آمریکایی
  • بهنام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    یادت هست توو چه روزایی مدالت رو بردی پیشکشش... فقط میتونم بگم کارت دهن کجی بود به مردم... شنیده بودیم بچه ها شهرری با معرفت هستن اما... گرچه باید گفت توو کشتی نابغه هستی حمید خان....
    • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      3 11
      پون مثل شما فکر نمی کنه بی معرفته؟ کاش یکم تحمل نظرات مخالف را داشته باشیم. چقدر ادعا می کنیم ولی همش پوچه.
  • بی نام ES ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    138 7
    من خودم برنامه رو دیدم. تیترتون اشتباهه. نگفت از تقدیم مدالم پشیمون نیستم. گفت از اتفاقی که افتاد پشیمون نیستم فهمیدم هرجا من را دعوت کردند اول تحقیق کنم.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    "تصمیم گیرنده نبوده" یعنی چی؟ یعنی کسی دیگه مدال او را به احمدی نژاد تقدیم کرده؟ اگر اینجوره که باید به حال ورزش ایران گریه کرد.
    • شهرام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      9 1
      احتمالا ننه قمرگفته بروبده
  • ایرانی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    بااهدای این مدال به احمدی نزادمجوزواردکردن خودروهشت ملیاردی گرفته میخواسته ناراحت هم باشه؟ مثل این که سریال دوز ودزهای این اقاهم پایانی ندارد
  • ميلاد IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    منم مجوز فرارى ٨ ميلياردى ميگرفتم پشىمون نبودم
    • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      98 86
      اگه واقعا اینجوری باشه باید به حال اسلام و مسلمین چای گریه کرد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    خیلی هم ناراحتی. فقط وجودش رو نداری که بگی
  • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    متاسفانه قهرمانانا منش پهلواننی ندارند
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    مدالهای سوریان هیچ ارزشی نداره یک تعداد آهن پاره اند کاری که ک،د خودشو فروخت
  • بی نام US ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    جونوري هستي برا خودت
  • مریم A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    دورود بر سوریان که از محمود اعلام برائت کرد
    • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      17 3
      این اعلام برائت حالا فقط به درد عمه جان میخوره.زمانی که اون مدال را هدیه داد یادت بیاد .نمکی بود روی زخم مردم.
    • رضا IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      9 3
      اعلام برائت هم زمان خاص خودش را دارد و نه حالا که نه محمودی است و نه رانتی
  • الکساندر گرانوویچ IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    مدال طلا مخصوص شیخ دیپلماته فقط روحانی
  • کاغذ باطله A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    متاسفانه کشتی گیران ما هیچوقت منش تختی را نمیگیرند آن زمان که تختی قهرمان جهان شد با آن دستمزدهای اندک صدها کودک یتیم را کمک میکرد حتی تا زنده بود کسی از کارهای خیر این کشتی گیر خبر نداشت حال میبینیم قهرمانان جدید تا سری از سرها در می آورند در بازار اقتصاد دست دلالان را از پشت میبندند میلیارد میلیارد باند باز ی میکنند و خودشان را از مردم میدانند
    • شهاب A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      4 9
      تو میتونی برو قهرمان جهان شو بعد به بچه ها کمک کن به کسیم نگو از دیگرات مایه نزار.
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    حیف نام تختی تو دهان همچین آدمی بیاد. تختی همیشه در برابر قدرت طالم ایستاد و همیشه خودش تصمیم گیر بود. وقتی احمدی نژاد در قدرت بود مدال تو بهش تقدیم کردی حالا که در قدرت نیست تصمیم گیر نبودی تختی کجا تو کجا؟
    • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      9 0
      هزاران لایک
    • هادی A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      6 8
      همیشه تختی هایمان را همین گونه با قضاوت های عجولانه مان تنها می گذاریم تا بعد از مرگشان از آن ها برای خود قهرمان بسازیم.
  • آسمان A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    7 3
    فقط می تونم بگم هنوز خیلی مونده به پای جهان پهلوان تختی برسی شایدم هیچ وقت
  • بی نام US ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    فقط مدال نبود برادر، اگر یادت باشه یک کاغذ دستت گرفتی تو تلویزیون، یک زیارت نامه برا آقا محمود خوندی. یادت نرفته که؟
    • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      5 14
      شما مگه بخیلی تو هم برو مدال بگیر تقدیم کن به هر کی دوست داری تا کی میخایم یکاد بگیریم تا خواسته دیگران احترام بزاریم مگه اقای حدادی مدالش داد روحانی کسی اعتراض کرد شما اصلا مدالتو بده اوباما .
  • مهدی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    سوریان اسطوره است و بس
    • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      12 1
      نگو ووووووووووووو اينو تنهايي كشف كردي يا محمود هم كمكت كرد
    • سیاوش IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      11 3
      شما تو مفهوم کلمه اسطوره عاجز هستی.اولا ورزشکار سیاسی کار اسطوره نخواهد بود همانطور که رضازاده با سیاست خراب شو ، دبیر خراب شد و ....دوما گاهی سیاستی را پیش میگیری که در راستای مردم و نفی قدرت تمامیت خواه هست اون زمان باز بهتره تا اینکه برای منافع شخصی و گرفتن مجوز وارد کردن فراری ... مدال خ دتو به ح اجی سیاست تقدیم کنی.سورسان نه تنها اسطوره نیست بلکه یک ورزشکار موفق در کشتی است که مخالف جهت اب شنا کرد و حالا فهمیده بجایی نمیرسه.در سرزمینی که تختی ها اسطوره ی اون بحساب میان لطفا با سخاوت لغب فروشی نکنید و به ناحق قهرمانان را با پهلوانان هم تراز نکنید.
  • ناشناس IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    12 3
    احمدی نژاد مدالی از جنس مس هم براش زیاده با اون تورم وحشتناکی که به ارمغان آورد با پرایدی که7میلیون بود وایشون اونو تامرز 22میلیون افزایش داد.با مسکنی که به راحتی تهیه می شد وایشون اونو به رویا تبدیل کرد. اصلا در تامین مایحتاج اولیه ی مردم مشکل اساسی ایجاد کرد
  • رضا GB ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    10 2
    افسوس واقعا هیچکس تختی نمیشه حتی اگه صد تا طلا بیاره مخصوصا اینا که وارد کننده ماشینن
  • عبدالله A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    6 6
    حالامگر حدادی مدالش را به روحانی نداد ؟ پس چرا این وری ها به اندازه شما شلوغ نمی کنند؟. اصلا از جریان اصولگرایی کسی به این مسئله پرداخت که شما قبلا در مورد اهدای مدال سوریان به احمدی نژاد پرداختید؟.
  • بی نام RO ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    6 3
    اما خوب پولي به جيب زدي شيطون
  • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    1 3
    بله ، ا اين به بعد اجازه نمي دهد حرف توي دهانش بگذارند
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    8 7
    دمش گرم کلی مدال واسه این مملکت آورده فراریم نوشه جونش کورشه هر کی نمی تونه ببینه
  • علیرضا IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    6 5
    به نظر من ایشون لیاقت دارند بر مسند ریاست سازمان هواشناسی قرار بگیرند
  • بی نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    8 2
    با توجه به نگاه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی و شورای شهر بدنیست علاوه بر آقای دبیر از رضازاده هم الگو برداری کنند
  • امیر A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    3 16
    درود بر شرف احمدی نژاد که 8 سال ابرقدرت ایران بود. مرگ بر فتنه. خبرآنلاین مرد باش و کامنت های ما اصول گراها رو هم چاپ کن
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    11 2
    به این میگند پهلون پنبه.پهلون همیشه مرده ومردمدار،که تونیستی وهیج جایی تودل مردم نداری چونکه خودت روفروختی.زنده بادتختی.
  • محمد حسین IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    5 6
    بابا حالا اصلا فرض بر این بگیریم که احمدی نژادیه ما مردم چرا همش همه چی رو با هم قاطی می کنیم؟؟ ... طرف عقیدش اینه. فکرش اینه. کی می خوایم یاد بگیریم مثل یه جامعه مدرن کاری به عقاید هم نداشته باشیم؟؟ چرا طلاهایی که برای مملکتش گرفته رو ندید می گیریم و بند می کنیم به این قضیه که طرف احمدی نژادیه؟؟ اصلا فرض بر اینکه منم احمدی نژادی باشم خدا نکنه ... به سبب اینکه احمدی نژادی هستم باید فحش بخورم؟؟ ... یاد بگیریم به عقاید هم احترام بگذاریم... باور کنید دلیل عدم پیشرفتمون اینه که به عقاید هم تجاوز می کنیم
  • بی نام A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    12 2
    نون به نرخ روز خور. .
  • بی نام EU ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    11 6
    مدال دادی مجوز واردات ماشین گرفتی
  • بی نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    11 2
    برای همین است که از بین این همه کشتی گیر مدال اور فقط یکی میشود جهان پهلوان تختی. یادش گرامی
  • حسين IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    10 3
    از اينكه مدال دادي به محمود سطح تورا مي شود حدث زد
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    4 2
    ما مردم باید یاد بیگیریم که هر قهرمان ورزش، پهلوان نیست. مخاطب حرفم حمید سوریان نیست. به نظر بنده حمید سوریان از نظر فنی بی نظره و از نظر مالی شفاف تر از بقیه ورزشکارها.چرا هیچ کس از ثروت باد آورده که سایر ورزشکارها که بخاطر علایق مردم به اونها به پست های آنچنانی رسیدن صحبت نمی کنه؟ چرا در مورد درآمد این ورزش کارها شفاف سازی نمیشه؟ من حق دارم بدونم چطور میشه اینها یک شنبه این همه پولدار شدند و چطور به این ثروت رسیدن؟از این ورزشکارها هم خواهش می کنم اینقدر نگن خاک پای مردم
  • اشكان IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    11 11
    كسي كه مدالشو تقديم احمدي نژاد كنه هيچ وقت اسطوره نخواهد بود.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    4 14
    احمدی نژاد برای کوخ نشینان خدمتی کرد که تاریخ ایران چنین خدمتی را بیاد ندارد . بغض مخالفینش هم همگی بیشتر از این جنس است.
  • عقلانیت A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    6 2
    ورزش و سیاست اصلا با هم سنخیتی ندارن شک نکنید
  • sia IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    11 3
    به ايشون بگين : در مورد مجوز ورود فراري كاليفرنيا 8/5 ميلياردي كه دوتاش وارد شده يكيشم پلاك چي داري بگي.البته كنار خانواده كار اقتصادي ميكنم. خسته نباشيد كه كار اقتصادي ميكني . مدال ميدي مجوز ميگيري از چي ناراحتي.
  • رضا IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    7 1
    برادر کسانی که برات تصمیم گرفتند به شما گفتند که اهدا مدال یعنی ورود به عرصه اقتصادی و تامین آینده.
  • سارا EU ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    9 2
    حتما وقطعا وارد سیاست نشو چون این کارا سواد مربوط به خودشو میخواد اونائی که رفتن هم بیخود رفتن اونائی هم که به این ورزشکارا رای دادن از رو ناچاری وعدم شناخت بقیه بوده امیدوارم دیگه تکرار نشه و رای دهندگان عزیز بدونند رای به این ادما به خاطر زور بازوشون چه عواقبی داره
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    10 3
    مردم خیلی باهوشند آقای سوریان...
  • بی نام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    4 2
    به هر حال او جزء كساني است كه بر اساس استعداد ذاتي و همت خودش در اين ورزش نابسامان ،كشور ما را در دنيا سر بلند مي كند.
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    11 3
    اسطوره شخصیت داره .معرفت داره .اعتقاد داره........در اخر مدال داره. که این جوجه فقط اخریشو داره
  • امیر IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    8 4
    زیاد خرده نگیرید انسان شاید از نظر جسمانی قوی باشد لیکن تضمینی نداردکه با توجه به سن و سال میزان تحصیلات محیط وخانواده و................... خود ساخته و دارای شناخت باشند.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    13 9
    زنده باد علي كريمي كه هيچوقت فروشي نبود و نيست.
  • یاشار A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    2 5
    آقا اینطوری شده به سوریان گفتن بیا به مراسمی و مدالهات رو هم بیار وقتی اومده در عمل انجام شده قرار گرفته اینو از این قسمت حرفهای جناب سوریان بخوبی فهمیده میشه: اگر امروز شما هم مرا در مراسمی دعوت کنید، درباره آن کسب اطلاع می‌کنم بعد در آن مراسم حضور پیدا می‌کنم.
  • بی نام US ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    12 3
    جناب سوریان شما قهرمانی ولی به یقین پهلوان نیستی در ضمن نمیشه الگوی انسان هم تختی باشه هم دبیر فرقشون زمین تا اسمونه
  • سمانه A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    14 3
    ماشاالله سوریان دکترای هواشناسي. داره. هموطنان عزیز قبل از سفر رفتن با هواشناسی سوریان. تماس بگیرید و شدت و جهت وزش باد رو از ایشون جویا شید.
  • علی A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    15 5
    عین دبیر نون به نرخ روز خوری، باید الگوت اون باشه، مدال دادی و چند تا ماشین وارد کردی ، مردم را جیگر فرض نکن قهرمان
  • ممسنی A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    13 2
    جونم فراری
  • siavash DE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    9 4
    نوش جونش اینقدر آدما هستن که هزارتا از این ماشینا گرفتن ولی یکذره لیاقت سوریانو ندارن
  • دل آرام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    7 4
    به نظرمن این طرزبرخوردبایک قهرمان ملی نیست.درایران به اندازه کشورهای خارجی به قهرمانان مدال آوربهاداده نمیشود.ورزشکاران ایرانی به خوبی ازلحاظ مالی حمایت نمیشوند.شماتمامی نقاط قوت آقای سوریان رانادیده گرفته اید.ایشان خیلی هم پهلوان هستند.