سرمربی تیم ملی امید گفت:بازیکنان تیم خسته بودند و لزومی ندیدیم با ویتنام و الجزایر بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید پس از حضور در جلسه کمیته فنی گفت: ما گزارش کار خود را به صورت شفاهی و کتبی ارائه کردیم.درباره برنامه های آینده تیم امید هم به کیمته فنی توضیحاتی دادیم که کمیته فنی مختار است و باید در این مورد تصمیم بگیرد. آنها از کار ما رضایت داشتند و رضایت خود را هم اعلام کردند.
خاکپور در ادامه گفت:برنامه های خود را با تیم ملی بزرگسالان مطابقت دادیم تا در کار تیم ملی بزرگسالان خدشه ای وارد نشود و از روزهای فیفا و تعطیلی لیگ استفاده کنیم تا برنامه هایمان را اجرا کنیم.
او همچنین در مورد حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی بزرگسالان و امید گفت: اولویت همواره با تیم ملی بزرگسالان است.اما در شرایطی که تیم ملی بزرگسالان بازی رسمی نداشته باشد و تیم امید بازی رسمی داشته باشد اولویت با تیم امید است.در شرایط مساوی اولویت با تیم ملی بزرگسالان است.
سرمربی تیم امید درباره درخواست تیم های الجزایر و ویتنام برای بازی دوستانه گفت: آنها درخواست شان را به ما دادند اما به دلیل اینکه لیگ برتر 25 اردیبهشت به اتمام می رسد در آن زمان بازیکنان خسته هستند و لزومی نداشت این بازی ها برگزار شود.
او درباره بازی های غرب آسیا گفت: بازی های غرب آسیا می تواند بازی های تدارکاتی خوبی برای مقدماتی المپیک باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =