علی کفاشیان شب گذشته و در مراسم افطاری رییس جمهور به ملی پوشان قول داد که کارلوس کروش سرمربی تیم ملی می ماند و خیال آنها باید از این بابت راحت باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کروش از ایران رفته است و طبق گفته فدراسیونی ها روز نهم مردادماه به تهران بر می گردد.شب گذشته ملی پوشان وقتی کفاشیان را می دیدند از او درباره نتیجه مذاکرات با کارلوس می پرسیدند که رییس فدراسیون به آنها اطمینان خاطر می داد جای هیچ نگرانی وجود ندارد.«ما قرارداد را نهایی کرده ایم و هیچ مشکلی از جانب فدراسیون وجود ندارد.سعی هم کرده ایم تا تمام چیزهایی را که در بندهای قرارداد خواسته است را فراهم کنیم و با همان شرایطی که درخواست کرده بود پیش برویم.هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و شما نباید نگران باشد.»

کفاشیان

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    55 4
    متأسفانه هروقت کفاشیان میگه نگران نباشید باید نگران بود
  • سینا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    18 37
    کیروش چندتا نکته مثبت به فوتبال ما اضافه کرده که باید این همه پول بهش بدیم؟
    • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      8 0
      یک بار برای همیشه لیست نکاتی که کی روش به فوتبال ایران اضافه کرده رو می گم دیگه نپرسید: اول. همیشه خدا بعد از بازی های ملی مردم و کارشناسا به قول خودشون فقط می گفتن از لحاظ کار تیمی ضعیف بودیم دو تا پاس سالم ندادیم. بچه ها همدیگه رو پیدا نمی کردن. در دو بازی اول تیم ملی در جام جهانی کار تیمی ما عالی بود. برای اولین بار هیچ بازیکنی از بقیه برتر نبود بلکه همه در یک سطح و عالی بودن. پس نکته اول بهتر شدن کار تیمی و صعود چند پله ای در این مورد. دوم. اکثر اوقات در گل خوردن خودمون مقصر بودیم. به خاطر دفاع ضعیف. چون هیچ موقع سیستم دفاعی خوبی نداشتیم. و به خاطر همین گل های زیادی می خوردیم. در دو بازی اول درخشان ترین دفاع جام جهانی بودیم. چیزی که هیچ کس انتظارش رو نداشت. بقیه در کامنت بعدی
    • بی نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      7 0
      ادامه کامنت قبلی. سوم تثیبت نظم در خارج از زمین. با هیچ کس شوخی نداره کی روش. حتی بهترین دروازه بان ایران. چهارم. تحمیل برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت به فدراسیون. این چیزی که بقیه ازش به عنوان دخالت کی روش در فدراسیون یاد می کنن. بهترین نکته کاریشه. دوست نداره تلاش های خودش و بازیکنا به خاطر زیر بنای غلط برنامه ریزی حیف بشن. اول خیالش رو از بابت بستر درست راحت می کنه بعد کارهای جزئی. در رد انتقادی که به ایشون میشه، اینکه چرا ایران اکثرن دفاع می کرد؛ کی روش هم دوست داره حمله کنه. بره نیم نهایی جام جهانی. ولی در این سه سال فقط چند ماه وقت داشت با تیم اصلی کار کنه. اینکه انتظار داشته باشیم اول به حمله کردن فکر کنه عقلانی نیست.
  • هادی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    31 0
    از همه مهمترش اینه که: مثل مربی های وطنی نباید منت بازیکن را کشید. در ضمن اگه تا حالا متوجه نشدی به خوا تابستانیت ادامه بده
  • مجید A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    8 0
    یکی از بهترین محاسن کی روش این که باریکن سالار نیست