روزنامه جوان نوشت:

ميهمان اين هفته برنامه شناسنامه خانم ابتكار رئيس سازمان حفاظت محيط زيست بود كه توانست با بيان مواضعي اهداف خاص جريان متبوع خود را دنبال كند كه از جمله آن «‌تطهير سران جريان تجديدنظرطلب و از جمله ليدر اصلاحات با 18 بار نام بردن از وي»، «‌معرفي مجلس تندرو ششم به عنوان بهترين مجلس»، «‌دولت اصلاحات را پاك‌دست‌ترين ناميدن!» و «‌وارونه‌نمايي اقدامات براندازانه طيف متبوع خويش در سال 88‌» است.
اين سخنان در حالي از سوي خانم ابتكار عنوان مي‌شد كه مجري برنامه برخلاف ماهيت برنامه‌هاي چالشي و گفت‌وگومحور تنها نظاره‌گر اين اظهارات بود و با سكوت‌هاي طولاني خويش به نوعي سخنان تأمل‌برانگيز خانم ابتكار را تأييد مي‌كرد.
اين سخنان در حالي همچنان با سكوت مسئولان صداوسيما روبه‌رو شده كه حاوي ابهامات فراواني است، در شرايطي كه به دستور دادستان و مراجع ذي‌صلاح، رسانه‌ها اجازه انتشار عكس و سخنان رئيس دولت اصلاحات به عنوان يكي از سران فتنه را ندارند و با برخي از رسانه‌ها دراين باره برخورد شده، چرا در يكي از برنامه‌هاي رسانه ملي جمهوري اسلامي ايران 18بار از وي نام برده مي‌شود؟ يا اينكه به چه دليل مجري اين برنامه طي يك ساعت و‌نيم زمان اين برنامه هيچ گاه سعي نكرد رشته سخنان خانم ابتكار را قطع و در خلال سخنان جهت‌دار وي، سؤالاتي را مطرح كند، مگر نه اين است كه در برنامه‌هاي گفت‌وگومحور سؤالات متعدد و چالشي از ميهمان برنامه پرسيده مي‌شود، پس چرا چنين موضوعي در اين برنامه اصلاً اتفاق نيفتاد؟
چرا آنجايي كه خانم ابتكار از مجلس ششم با نيكي و تفاخر ياد مي‌كند مجري برنامه از خيانت‌ها و رفتارهاي ساختارشكنانه اعضاي تندرو اين مجلس چيزي بر زبان نمي‌آورد؟
چرا زماني كه خانم ابتكار از پاك‌دستي دولت اصلاحات سخن به ميان مي‌آورد، از اختلاس‌هاي چشمگير كه نمونه بارز آن اختلاس شهرام جزايري است، حرفي گفته نمي‌شود؟
اساساً چه ضرورتي دارد كه افرادي با سابقه خاص و افكاري نشانه‌دار به اينگونه برنامه دعوت شوند و بعد از آن تهيه‌كننده يا مجري اينگونه برنامه‌ها از مديريت برنامه ناتوان باشند؟
آيا نبايد در تهيه و توليد اينگونه برنامه‌ها اندكي تجديدنظر كرد يا حداقل مديريت آن را به افراد توانا با سوابق مشخص سپرد تا شاهد اينگونه اقدامات تأسف‌برانگيز نبود؟

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404748

برچسب‌ها