خبرگزاری رسا نوشت:

همزمان با سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) طلاب، روحانیان، علما و اقشار مختلف مردم به همراه حضرت آیت الله وحید خراسانی پیاده روی کردند.

براساس این گزارش؛ طبق سنوات گذشته حضرت آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید امسال نیز همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) پیاده روی کرد.

این مرجع تقلید از درب دفتر خود واقع در خیابان صفاییه تا حرم حضرت معصومه(س) پیاده روی کرده و این مصیبت وارده را به بانوی کرامت تسلیت گفت.

گفتنی است؛ علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پیاده روی حضور داشت.

در طول مسیرها نیز مردم خداجو و محبان اهل‌بیت(ع) به همراه این مرجع تقلید با مداحی و عزاداری پرشور خود ضمن تسلیت شهادت رییس مذهب جعفری محضر امام زمان(عج) حزن و اندوه خود را از این مصیبت وارده نشان دادند.

در پایان مراسم پیاده روی نیز حضرت آیت الله وحید خراسانی به همراه محبان ائمه اطهار(ع) در حرم حضرت معصومه(س) گردهم آمده و به عزاداری و سوگواری برای شهادت حضرت صادق(ع) پرداختند.

شایان ذکر است، هر ساله حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید نیز در این پیاده روی حضور داشت که امسال به سبب حضور در مشهد مقدس حضور نداشت و مراسم سوگواری و پیاده روی در سالروز شهادت امام صادق(ع) را در این شهر مقدس به سمت حرم امام رضا(ع) انجام داد.

گفتنی است، سنت حسنه پیاده روی در سالروز شهادت اهل‌بیت(ع) برای عرض تسلیت محضر امام زمان(عج) و حضرت معصومه(س) از سوی مراجع تقلید برگزار می‌شود.
1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =