ایران نوشت:ساعت 20: 9 دقیقه صبح پنجشنبه مأموران کلانتری 190 مجیدیه به‌دنبال تماس تلفنی پسری مطلع شدند او مادرش را در خانه به قتل رسانده است.

 پس از حضور مأموران در محل حادثه و کشف جسد، بازپرس مردای و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل قتل شدند.
جنایت در طبقه سوم خانه استیجاری رخ داده بود. عامل قتل که مرد 45 ساله‌ای بود به بازپرس کشیک قتل گفت: مدتی قبل از همسرم جدا شدم و بعد از جدایی با مادرم زندگی می‌کردم.اما من و مادرم مدام بر سر ارثیه پدری مشکل داشتیم. چرا که من سهم ارثیه‌ام را می‌خواستم و مادرم مخالفت می‌کرد.
او مدعی شد روز حادثه مادرش قصد داشته با باز کردن شیرگاز او را به قتل برساند که از این ماجرا با خبر شده و با قیچی و بعد هم با گوشت کوب مادرش را هدف ضربه‌های مرگبار قرار داده است.
پس از این اعتراف‌ها، با دستور بازپرس مردای از شعبه دوم دادسرای ویژه قتل پایتخت متهم با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد. تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امين A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    3 1
    قاتل ٤٥ سالشه نوشتي مرد جوان؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    2 1
    عجب پسران نامردی تربیت شده اند. از ماست که بر ماست.
  • بی نام RU ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    3 0
    این ها را وکیلت یادت داده که مادرت می خواسته شیر گاز را باز کنه و به قتلت برسانه؟هیچ مادری حاضر نمیشه که فرزندش را بکشه حتما دیده که فرد نا خلفی هستی نمی خواسته در مورد ارث باهات صحبت کنه،حتما می خواستی مادرت را هم از خونه ای که توش زندگی می کنه بیرون کنی،ضمن این که راه های قانونی برای گرفتن ارث وجود داشته ولی تو احتمالا می خواستی سهم ارث مادرت را هم بگیری