ایرنا نوشت:

معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی را دارای کلاهک‌های هسته‌ای دانست و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم غزه و مراکز نگهداری کودکان از نسل جدید سلاح‌های غیرمتعارف و کشتارجمعی استفاده کرده است.

امیرعبداللهیان روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا، در پاسخ به سوالی مبنی برتصمیم آمریکا برای اعطای سلاح‌های جدید به تل آویو گفت: آمریکا طی دهه‌های گذشته رژیم صهیونیستی را به انواع سلاح مجهز کرده و این رژیم نامشروع حتی دارای صدها کلاهک هسته‌ای است.

وی ادامه داد: در جنگ علیه مردم غزه و حتی علیه مراکز نگهداری کودکان نیز از نسل جدید سلاح‌های غیرمتعارف کشتارجمعی استفاده شده است؛ لذا مشکل رژیم صهیونیستی عدم توان مقابله بامقاومت و پایداری مردم غزه است و نه کمبود سلاح.

معاون عربی وآفریقایی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما به حمایت قاطع خود از مقاومت ادامه می‌دهیم.

عبداللهیان خاطرنشان کرد: پیگیری و تلاش برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه به غزه و انتقال مجروحین به ایران باجدیت ادامه خواهدیافت و امیدواریم مصر در صدور مجوز تسریع کند.

وی اضافه کرد: اقدامات همه جانبه سیاسی ودیپلماتیک تهران برای توقف جنایات وشکستن محاصره غزه ادامه دارد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه تصریح کرد: انتظار داریم همه کشورهای اسلامی و عربی به رسالت واقعی خود عمل کنند و پاسخ محاصره غزه را از طریق قطع روابط آشکار پنهان با رژیم صهیونیستی بدهند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =