۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱

مهر نوشت:

تهیه‌کننده مجموعه كنسرت‌های «چرا رفتى» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگى همايون شجريان از اجرای دوباره این کنسرت در تالار بزرگ وزارت کشور خبر داد.

محمد حسين توتونچيان با اعلام این خبر گفت: كنسرت «چرا رفتى» بعد از ١٢ اجرا و فروش بيش از ٣٨ هزار بليت و با توجه به استقبال بى نظير هنردوستان در روزهاى ٢٩ و ٣٠ مهر در تهران و در تالار وزارت كشور روى صحنه خواهد رفت.

او گفت: تور اين كنسرت در شهرستان ها در حال اجراست و پس از اجرا در شيراز و رشت، در تاريخ ٤ مهرماه در اراك، ٦ و ٧ و ٨ مهرماه در اروميه و ١٣ و ١٤ و ١٥ مهرماه در كرمانشاه میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

این کنسرت شامل تمامی قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» و دو قطعه خارج از آلبوم است و سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه گروه را همراهی می کند.

حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای، مهیار طریحی نوازنده سنتور، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن،سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، سپند دادبه نوازنده عود، خورشید دادبه نوازنده تار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شادی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    6 1
    من کنسرت را رفتم. همین تالار کشور و همون ردیف های اول اگر شما هم می خواین برید لطفا مثل من قبلش هزار بار چرا رفتی را گوش ندین. چون من کاملا مایوس شدم. ولی کسانی که برای اولین بار در کنسرت شنیدنش لذت بردن.
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    9 23
    انحصار موسیقی ایرانی به یک خواننده ظلم در حق سایرین است. چرا گروه های کمتر شناخته شده مورد حمایت قرار نمی گیرند. این وظیفه دولت است که تسهیلات لازم برای اجرای کنسرت سایرین را فراهم کند.