حسین ماهینی باید برای ادامه مدت قراردادش با پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوره خدمت سربازی به پرسپولیس بازگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنانی مانند حسین ماهینی که در حین برقرار بودن مدت قرارداد، مشمول شده و به عنوان خدمت سربازی از تیم خود جدا می‌شوند با دو راهکار روبرو هستند. اول اینکه در صورت تمایل باشگاه برای تسویه حساب توافق کنند. دوم اینکه در صورت خواست باشگاه و باقی ماندن بیش از یک نیم فصل از مدت قرارداد، باید همین زمان را پس از طی مدت سربازی به باشگاه بازگشته و برای آن تیم بازی کنند.
در این ارتباط باشگاه پرسپولیس و حسین ماهینی هنوز با یکدیگر مذاکره‌ای نداشته و تصمیم‌گیری نشده است. حسین ماهینی روز یکشنبه از طریق وکیل خود، نامه‌ای را تقدیم باشگاه کرد که بر اساس آن با توجه به مشمول شدن، از ادامه حضور در تمرینات عذر خواست. او همچنین به دلیل کش و قوس‌های اداری مربوط به تعیین وضعیت کارت معافیت خود، بازی‌های متعددی از نیم فصل اول را هم در اختیار باشگاه نبود. او همچنان منتظر است دیوان عدالت اداری درباره پرونده او اظهار نظر کند و احتمالا این اتفاق در چند ماه آینده روی خواهد داد. بنابر اعلام وکیل ماهینی، دفترچه اعزام به خدمت این بازیکن هنوز صادر نشده است.
گفتنی است؛ در شرایطی که پیش از این از سوی مقامات اعلام شده بود بازیکنانی که معافیت آنها به دلیل ارائه مدارک نادرست باطل می‌شود، به خدمت اعزام شده و به باشگاه‌های دیگر نمی‌روند، خبرها حکایت از رایزنی‌های بعضی باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان دیگر باشگاه‌ها از جمله ماهینی دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =