مصطفی محمودی با حکم دکتر سعید اسدی به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره سی‌وچهارم تئاتر فجر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن حکم دبیر جشنواره تئا‌تر فجر خطاب به مصطفی محمودی به این شرح است:

هنرمند گرامی

جناب آقای مصطفی محمودی

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سالانهٔ تئا‌تر ایران نیازمند کوشش و اهتمام هنرمندان، مدیران و کار‌شناسان خبره‌ای است که منزلت و شأن گرانقدر و مناسب نام ایران عزیز و جشنوارهٔ بین المللی تئا‌تر فجر را به این رخداد گرامی بخشد.

مدیریت کارآمد و کوشش‌هایی که از جنابعالی توقع می‌رود، اعتلاء و درخشش سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر را نوید خواهد داد.

با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان «مدیر بخش روابط عمومی» منصوب می‌شوید.

برقراری ارتباط مؤثر دبیرخانه جشنواره و رسانه‌ها، تهیه حرفه‌ای اخبار و گزارش‌ها از فرآیند برگزاری جشنواره، نظارت بر تهیهٔ محتوای قابل انتشار در نشریه و سایت، نظارت بر مستند سازی رویدادهای جشنواره به صورت مکتوب و تصویری و نظارت بر فرآیند صدور توزیع بلیط‌های جشنواره از مهم‌ترین وظایف این بخش به حساب می‌آید.

امید است در سایهٔ الطاف خداوندی و کاربست دانش و مهارت حرفه‌ای خود در این امر پیروز و توانمند باشید.

این گزارش می‌افزاید: مصطفی محمودی سابقه ۲۴ ساله حضور حرفه‌ای در عرصه رسانه‌های مختلف جمعی را دارا بوده و در رسانه‌های یاد شده به عنوان سردبیر، عضو شورای سردبیری، نویسنده، مجری کار‌شناس حضور داشته است.

وی دارای مدرک کار‌شناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و دانشجوی دوره دکترای مدیریت رسانه است. عضویت در چند دوره هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران به عنوان نایب رییس، سخنگو و مدیر روابط عمومی، عضویت در کانون جهانی منتقدان تئا‌تر، عضویت در هیات مدیره یک دوره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، عضو انجمن روابط عمومی ایران، مدیریت اسبق روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رسانه‌ای تبلیغات و مدیر روابط عمومی نمایش‌های مختلف، منتقد برگزیده تئا‌تر کشور در چهارمین دوره اردیبهشت تئا‌تر ایران، مدیر سابق روابط عمومی خانه تئا‌تر و سردبیر ماهنامه داخلی این تشکل صنفی، دبیر اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران، کار‌شناس و کار‌شناس مجری سینما و تئا‌تر شبکه‌های مختلف رادیو و تدریس در دانشگاه از جمله سوابق و فعالیتهای مصطفی محمودی محسوب می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر، بهمن ماه امسال با دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =