۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
مهدی طارمی چرا تعویض شد؟

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی این بار نتوانست جواب اعتماد کروش را بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طارمی كه تازه توانسته نظر كارلوس كروش را جلب كند و در طول دوره حضورش در تیم ملی 3 گل هم زده، در مسابقه مقابل عمان نتوانست عملكرد خوبی داشته باشد. او جدا از اینكه خوب بازی نكرد، در طول مسابقه هم عصبی به نظر می رسید و حتی در دقیقه 76 از داور كارت زرد گرفت.
طارمی در نهایت در دقیقه 82 با امید عالیشاه دیگر بازیكن پرسپولیسی تیم ملی تعویض شد. اما دلیل تعویض او چه بود؟ طارمی به این دلیل تعویض شد كه عصبی بازی می كرد. كروش می دانست اگر او همان دقایق باقی مانده را در زمین بماند، ممكن است كارت زرد دوم را هم بگیرد و مسابقه بعدی تیم ملی را از دست بدهد. به همین دلیل سرمربی پرتغالی ترجیح داد این بازیكن جوان را تعویض كند. شاید بخشی از عصبانیت طارمی به خاطر درگذشت هادی نوروزی همبازی او در پرسپولیس باشد چراكه دوستان نوروزی هنوز نتوانسته اند با درگذشت این بازیكن كنار بیایند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ♥ تاجیا ♥ سرور لنگیا A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    18 8
    چه بهانه خوبی هم پیدا کردن باز
  • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    10 2
    از این به بعد هر کس بد بازی کنه تقصیر خدا بیامرز نوروزیه.اینم بهانه جدید
  • عباس مافی US ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    25 5
    خدا رحمت کنه هادی نوروزی را که حتی درگذشت ایشان بهانه ای میشود برای بازیکنانی که عدم نمایش یک بازی خوب را به وفات ایشان ارتباط میدهند، آقا اگر بازیکن بودی برای شادی روح دوستت هم که شده بود باید باانگیزه بیشتری کار میکردی ،الکی گنده اش کردن .
  • محمد RO ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    6 13
    بازی ضعیف تیم رو نندازید گردن این بنده خدا،مقصر کیروشه که 11ماه از سال مرخصیه و بالا سر تیم نیست،کیروش اگه اینکاره بود که به ما نمینداختنش.
    • بی نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
      1 0
      مجمد جان ببخش اشتباهی منفی دادم کاملا باهات موافقم . در کل اگر سرش به تنش بیارزه عمرا بیاد تو ایران . این همه کشور با امکانات فراوان هست میرفت تو یکی از اونا . دلیل دوم هم پول بی حد وحصریست که به ایشان میدن . خداوکیلی ببینین به کدوم مربی درجه یک با این نتایج فضاحت بار این همه حقوق میدن ؟
  • بی نام GB ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    7 0
    خیلی سخته
  • مجید RO ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    17 2
    آخه چه ربطی به هادی نوروزی داره؟ بازیکنای ایران از جمله خود طارمی بیش از حد دارن فوتبال خشن و بعضا با حرکات غیر حرفه ای و عجیب از جمله تمارض، هل دادن و درگیری بیخود با بازیکنای حریف انجام میدن.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    9 6
    دایومی در حد تیم ملی نیست فقط به فکر فریب داوره
  • محسن A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    18 7
    در رابطه با طارمی باید چند نکته رو مد نظر داشت 1 هیچ بازیکنی حتی مسی و رونالدو در همه مسابقات شرایط مطلوب ندارند 2 طارمی هنوز جوان و تا حد زیادی هم کم تجربه است در نتیجه تا آن زمان که بتواند مرد بازی های بزرگ شود هنوز راه زیادی مانده . 3 نوع بازی ایران مقابل عمان به گونه ای بود که سردار آزمون هم عملکرد چندان چشمگیری نداشته باشد لااقل من یکی چیزی یادم نیست 4 وجود مهاجمین کارکشته تری همچون قوچان نژاد یا انصاری فرد در کنار آزمون و طارمی جوان الزامی است و قرار دادن بار مسئولیت روی دوش این دو جوان هنوز خیلی زود است و چه بسا موجب از بین رفتن اعتماد بنفس شان شود
  • بی نام ES ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    2 0
    طارمی در پرسپولیس هم عصبی بازی می کنه و باید بدون که تیم ملی با پرسپولیس فرق داره و محل رفتارهای ناشیانه و کودکانه نیست.
  • شعبانعلی میردار A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    3 0
    این حرفاچیه .این بچه اینقدرازش تعریف کردن که خودشوگم کرد.ام وی ام رودادمزدا3 گرفت اونم بخاطراینکه مااصولاجوگیرمیشیم....بعدبابت پنالتی خودشومحق دونست بنظرمن دیگه فاتحش خونده شدوبنظرمن که پرسپولیسیه دوآتشه هستم نبایدبه تیم ملی دعوت میشدواین نشون میده کیروش هم مربی نیست بلکه موج سواره....این بچه اصلاظرفیتشونداشت ودیگه تموم شدرفت.بقول دوستمون این درست نیست هروقت خراب کردیم بندازیم گردن هادی خدابیامرزکه.....بخصوص این بازیکگاکه هیچ تعصبی ندارن وفقط شعارمیدن وفیلم بازی میکگن والوبایدبیشترتلاش کنن تاروح دوستشون روشادکنن ونه اینکه افکضاح بازی درریارن