معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست شعار امسال روز جهانی تالاب ها تالابها برای آینده ما، همراه شوید اعلام کرد و گفت: مراسم روز جهانی تالابها امسال در کنار تالاب های بین المللی هامون با محوریت سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، احمد علی کیخا گفت: امسال با توجه به اهمیت و جایگاه جوانان در توسعه کشورها و نقش آنها در فرایند حفاظت و احیا زیست بوم های ارزشمند طبیعی شعار امسال روز جهانی تالاب ها "تالاب ها برای آینده ما: همراه شوید!" با محوریت گروه سنی نوجوانان و جوانان تعیین شده است.

او گفت : این موضوع نشان دهنده توجه جهانی به لزوم آشنایی جوانان با اهمیت و کارکرد تالابها در آینده نسل های آتی می باشد.

حضور  ابتکار و گری لوئیس در مراسم روز جهانی تالابها


کیخا با بیان اینکه این مراسم با هدف ارتقای حساسیت های ملی و بین المللی در خصوص وضعیت تالاب های کشور و منطقه برگزار می شود، افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و گری لوئیس نماینده مقیم سازمان ملل در ایران در این مراسم حضور خواهند داشت.

محوریت برنامه روز جهانی تالابها سازمان های مردم نهاد هستند

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه امسال نیز مراسم روز جهانی تالابها با محوریت سازمان های مردم نهاد (سمن ها) برگزار می شود ، افزود: امیدواریم امسال برنامه روز جهانی تالابها پربار تر از سال پیش برگزار شود.

نشست خبری روز جهانی تالابها در کنار تالاب انزلی

وی برگزاری نشست خبری روز جهانی تالابها از دیگر برنامه های این روز اعلام کرد و گفت: امسال همچون سال گذشته نشست خبری یک هفته قبل از برگزاری روز جهانی تالابها و در کنار تالاب انزلی برگزار و برنامه های روز جهانی تالاب به خبرنگاران اعلام می شود.

گفتنی است ،مراسم روز جهانی تالابها امسال همزمان در 18 استان با برنامه های مختلف و در کنار تالابهایی همچون ارومیه، شادگان، پریشان، میقان اراک ، تالاب گندمان ، تالاب شادگان، تالاب قوری گل و دیگر تالابها برگزار می شود.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 0
    بختگان برای آینده ما: همراه شوید