مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: بسیاری از تبلیغات تورهای گردشگری ارزان با خدماتی که در نهایت مسافر دریافت می کند کاملا مغایر است همین موضوع باعث شکایت بسیاری از گردشگران پس از انجام سفر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ رجبعلی خسروآبادی گفت: بسیاری از افراد تحت تاثیر تبلیغات تورهای گردشگری ارزان پای امضای قرارداد می روند ولی متوجه می شوند که بسیاری از خدمات مرود نیاز آنها در تور مانند غذا و یا ترانسفر وجود ندارد بنابراین با احتساب مبلغ این خدمات همان نرخ تورهای معمولی را می پردازند و به نوعی نرخ تور ارزان تبلیغ شده بالا می رود.

وی ادامه داد: در موارد دیگر مسافر پس از سفر متوجه می شود که به او وعده اقامت در هتل 5 ستاره داده اند درحالی که هتل اختصاص داده شده به او سه ستاره بوده است. همین موضوع باعث شکایت مسافر از خدمات ارائه شده توسط آژانس می شود چرا که هر ارزانی بی علت و هر گرانی بی حکمت نیست.

خسروآبادی گفت: شهروندان نسبت به حقوق خود آشنا نیستند و همین عدم آشنایی آنها نسبت به هتلداری و تورگردانی مشکلاتی را برای آنها به وجود می آورد. آنها معمولا با برخی از آگهی ها و پیامکها و تبلیغات اینترنتی مواجه می شوند که از خدمات استاندارد شده برخوردار نیست ولی ارزان است چون خدمات مطلوبی ارائه نمی کنند این یک نوع کلاهبرداری به حساب می آید و معمولا بیشترین شکایت نیز به علت عدم هماهنگی بین خدمات و تبلیغات است.

وی تصریح کرد: اگر آژانس مسافرتی می خواهد خدمتی ارائه کند باید تبلیغاتش نیز طبق همان انجام شود ولی اکنون می بینیم حتی روزنامه ها نیز در اشاعه این تبلیغات به آژانسها کمک می کنند و خبر از تضمین اخذ ویزای شینگن هم می دهند درحالیکه حتی سفارتخانه ها نیز نمی توانند چنین تضمینی دهند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کانتر فروش A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    11 8
    نوش جان آنانی که دنبال ارزانی میگردند