مجید اسکندری می‌گوید که محسن تنابنده و تعداد دیگری از بازیگران سریال «ابله» مجبور هستند که بیش از 3 ساعت روی یک صندلی بی‏حرکت بمانند تا گریم شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طراح چهره پرداری سریال کمال تبریزی که قرار است به‌زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود، درباره گریم متفاوت بازیگران آن گفت: چون برخی از بازیگران در دو الی سه نقش بازی می‏کنند مجبور شدیم تیپ آن‌ها را عوض کنیم زیرا سوژه و نویسنده این‌چنین می‏خواهد تا در انتها حالت‏هایی ایجاد کند که شاید گفتن آن فعلاً خوب نباشد، بنابراین ما مجبوریم سختی کار را بپذیریم.

او یکی از چهره‌پردازی‌های خاص این مجموعه را گریم محسن تنابنده برای بازی در نقش مادربزرگ دانست و افزود: شخصیت مادربزرگ یک پیرزن 80 ساله است و بدون شک نیاز به یک گریم سنگین دارد و گریم آن باید به‌گونه‌ای طراحی می‏شد که تنابنده بتواند با توجه به حجم گریم، نقش خود را به‌خوبی ایفا کند. بازیگر در زیر چنین گریم‏هایی سختی بسیاری می‏کشد. درمجموع گروه «ابله» سختی می‏کشند تا کار خوبی را آماده کنند.

اسکندری گریم مجید صالحی را هم سنگین عنوان کرد و ادامه داد: در یک روز که با سرعت آن را انجام دادیم، دو ساعت زمان برد اما همان گریم برای آزمودن سه ساعت و نیم زمان برد، زمان انجام این کار بستگی دارد و متغیر است. اصولاً در گریمی که قطعه روی صورت قرار می‏گیرد نمی‏توانیم زمان خاصی داشته باشیم چون ممکن است زمانی که آن قطعه را می‏گذاریم تا لحظه‏ی آخر خراب شود بنابراین مجبور می‏شویم قطعه را برداریم و دوباره این کار انجام دهیم؛ یعنی ممکن است بعد از گذشت نیم ساعت همان گریم دوباره تکرار شود گرچه هنوز این اتفاق نیفتاده و ما هم سعی می‏کنیم که نیفتد.

این چهره‌پرداز درباره همکاری‏‌اش با کمال تبریزی نیز بیان کرد: آقای تبریزی به من لطف دارد که با من کار می‏‌کند.

اسکندری همچنین گفت: بسیاری من را با عبدالله اسکندری اشتباه می‏گیرند یا فکر می‏کنند او پدرم است اما در حقیقت او برادرم است و در حق من پدری استادی کرده، هرچه دارم از اوست و هر کاری هم که می‏دانم از آموزش‏های اوست.

علاوه بر محسن تنابنده و مجید صالحی، مهران احمدی، هانیه توسلی، یکتا ناصر، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، بهنام تشکر و شبنم مقدمی نیز با چهره‌های متفاوتی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. شرکت تصویر گستر پاسارگاد و محمد مسعود تهیه کنندگان این سریال هستند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    28 16
    نقیه؟ نا. عباس معصومیه؟ نا. زنته؟