۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴

حسین هدایتی و مجتبی محرمی در صفحه اینستاگرام مالک استیل آذین برای هم پست های دلگرم کننده می نویسند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛حسین هدایتی از دست دوستان پرسپولیسی اش گله دارد. او که باری دیگر با مسئولان وزارت ورزش برای حضور در هیات میره پرسپولیس به مشکل خورده ، چالش بزرگ دیگری هم دارد و آن چیزی نیست غیر از دلخوری تعدادی از پیشکسوتان بزرگ تیم. هدایتی در آخرین پستی که در اینستاگرامش گذاشته بود از دوستان نالیده بود و در میان پست های مختلفی که برای او گذاشته بودند ، پست هایی از درخواست کمک تا گلایه ها و البته عاشقانه های هواداران تیم برای این میلیاردر نزدیک به قرمزها ، مجتبی محرمی نوشته بود:«تا بوده ، همین بوده ولی من تا تهش نارتم.» این اولین بار نبود که محرمی از حسینهدایتی دفاع می کرد. او پیشتر هم در یکیاز پست هایش نوشته بود :« کتمان نمی کنم که حسین هدایتی به من کمک می کند و از این بابت ممنونم.»

مجتبی یکی از فوتبالیست هایی است که بعد از دوران قهرمانی به دلیل بعضی اشتباهات در زندگی اش داشته زیادی ندارد اما هدایتی بارها در زمان مشکلات ، دستش را گرفته است. حالا هم در شرایطی که هدایتی با چند بزرگ پرسپولیس به مشکل خورده او به حمایتش بلند شده است. هدایتی هم البته در پاسخ به محرمی نوشته است:«کاش خود پیشکسوتان و بزرگترها یکبار همدل می شدند و یک تصمیم بزرگ را نهایی می کردند.»

هدایتی می داند که به رغم همه وعده هایش به هواداران پرسپولیس اگر این بار و در 5 اردیبهشت ماه مشکلاتش حل نشده باشد و تیم را نخرد احتمالا دولت این تیم ها را به شرکت های شبه دولتی می دهد و او دیگر مجالی برای کمک های مقطعی و بهره گرفتن تبلیغاتی از کمک هایی که به تیم می کند ندارد پس باید با جیبی پر پول به مناقصه سرخ ها برود و بتواند کار را یکسره کند. او یکی مثل علی پروین نیست که حتی اگر هزینه های تیم را یک شرکت دولتی بدهد ، بتواند در کنار تیم باشد. پس باید پی کار اجرایی را به تن بمالد و وارد میدان شود. آیا او این ریسک را به جان می خرد؟

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =