علیرضا قزوه با این همه یوسف و قطار اندیمشک می‌آید

سه مجموعه شعر از علیرضا قزوه در قالب‌های غزل، مثنوی و سپید و با مضامین آیینی و دفاع مقدس توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، سه مجموعه شعر از علیرضا قزوه با عنوان های «شبلی و آتش»‌،‌ «قطار اندیمشک» و «این همه یوسف» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

«شبلی و آتش» عنوان دومین مجموعه شعر مستقل از علیرضا قزوه است که برای اولین بار در سال 73 منتشر شد. این کتاب مجموعه غزل‌ها، دوبیتی‌ها و دوبیتی‌های سپید علیرضا قزوه است با یک بازنگری مجدد در اشعار و بعد از حدود بیست سال در 104 صفحه و قیمت 6 هزار و 500 تومان دوباره منتشر شد.

«قطار اندیمشک» گزیده‌ای از اشعار علیرضا قزوه با مضمون دفاع مقدس است. در این کتاب اشعار مربوط به هشت سال دفاع مقدس از مجموعه‌های «نخلستان تا خیابان»، «شبلی و آتش» ، «این همه یوسف»، «عشق علیه سلام» و «قطار اندیمشک» گرد آوری و منتشر شده است.

علیرضا قزوه در اشاره این کتاب آورده است : «افتخار می‌کنم به روزها و شب‌هایی که در جنوب خدا و در آن ییلاق تفکر با پاک‌ترین فرزندان این سرزمین هم نفس بوده‌ام. بچه‌هایی که حتی نگذاشتند یک وجب از خاک این سرزمین را دشمن سوگند خورده ما که از چهل و چهار کشور بودند تصاحب کنند! و این اتفاق مبارک برای نخستین بار در تاریخ این سرزمین رقم می‌خورد. اشعار این کتاب پاره‌های روح من‌اند و از شما چه پنهان که مانند بچه‌های مظلوم جنگ دوستشان دارم. پس تقدیمشان می‌کنم به خوبانی که عاشقانه همه هستی‌شان را نثار ایمان و اعتقاد و میهن‌شان کردند. یادشان تا همیشه با من است».

«قطار اندیمشک» در 230 صفحه با تیراژ 2500 نسخه و قیمت 9 هزار و 900 تومان منتشر شده است.

«این همه یوسف» برای اولین بار در سال 1376 منتشر شده و به گفته خالق اثر، به شهید بزرگوار یوسف کلاهدوز و سی تن از شهدای گرانقدر جنگ هشت ساله تقدیم شده است. این مجموعه نیز از حماسه‌ها و سرافرازی‌های مردانی گفته است که با درختان و کوه و دریا خطبه برادری خوانده بودند.

همچنین کتاب « این همه یوسف» در چهل صفحه با تیراژ 2500 نسخه و قیمت 4 هزار و 900 تومان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =