۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

هنوز نه به دار است و نه به بار ولی طبق معمول دلالها و سودجویان بدجوری به تکاپو افتاده اند تا در آستانه فصل نقل و انتقالات دست به موج سواری بزنندو از این نمد ، کلاهی برای خود درست کنند.

مهرداد تیموری خبرآنلاین - البرز: همیشه در این ایام ، این آقایان مثل آب خوردن پولها را هاپولی می کنند و متاسفانه دراین رهگذر برخی از مدیران باشگاهها تحت تاثیر القائات این واسطه ها قرار می گیرند و خلاصه اینکه بازار پول های زیر میزی و لابی های پشت پرده ، داغ -داغ می شود.

جالب است بدانید که این دسته ازمدیران که برای جذب بازیکنان مورد نظر و کسب موفقیت( بخوانید نتیجه گیری ) دست به هر ترفندی می زنند ، برای این منظور هیچ ابایی ندارند و طبیعی است که در این راستا قیمت بازیکنان به شکل قارچگونه و بدون حساب و کتاب بالا می رود.
در این بازارمکاره و آشفته ، هم بازیکن خوش بحالش می شود که نرخش بدون هیچ منطقی رشد می کند و هم آقای دلال که مدیر باشگاه را سرکیسه کرده و میلیونها پول بی زبان را به جیب می زند .
عجیب است که دلخوشیم لیگمان حرفه ای است اما واقعا کجای این فرهنگ موج سواری که در فوتبال ما اپیدمی شده، می توان ردپای مولفه های حرفه ای را ببینیم .
آیا در بوندس لیگا و لالیگا هم بازیکنان با سیاه بازی ها به این باشگاه و آن باشگاه منتقل می شوند ؟ طبعا پاسخ به این سئوال منفی است زیرا در فوتبال حرفه ای ، همه چیز طبق آموزه های حرفه ای به پیش می رود نه مثل فوتبال ما که همه چیزش هردمبیل و قاراشمیش است .
به این مواردی که برشمردیم همگان واقف هستند اما کاش می شد برای یکبار هم که شده مسوولان ذیربط پاپیش می گذاشتند تا همه چیز طبق قاعده و اسلوب انجام شود وریشه این بی بندو باریها در فوتبال خشکیده شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =