فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم در بازی حساس مقابل الهلال باید با تاکتیک دفاع - ضدحمله به میدان برود.

به گزارش خبرآنلاین؛ پیوس در گفت‌وگو با خبر‌ورزشی در مورد دیدار حساس پرسپولیس مقابل الهلال می‌گوید: بازی بسیار سختی است.
الهلال مي‌خواهد براي نتيجه گرفتن دست به هر كاري بزند و قطعاً سراغ حاشيه هم خواهد رفت. بازيكنان پرسپوليس بايد بدون استرس و البته بسيار هوشيارانه بازي كنند و اسير جوسازي عرب‌ها نشوند. مسائل روحي و رواني قطعاً در اين مسابقه تأثير مهمي خواهد داشت.
او ادامه مي‌دهد: پرسپوليس در اين مسابقه نبايد بي‌محابا حمله كند چون الهلال ميزبان است و تيم خطرناكي محسوب مي‌شود. بچه‌هاي ما بايد با سيستم دفاع - ضدحمله بازي كنند و اين موضوع مي‌تواند پرسپوليس را حتي در عربستان به گل برساند. مهاجمان پرسپوليس از جمله مهدي طارمي هم بايد قدر تك‌موقعيت‌ها را بدانند و فرصت‌هاي گلزني را از دست ندهند.
پيوس از تصميم برانكو مبني بر كنار گذاشتن گابريل دفاع نمي‌كند. او مي‌گويد: گابريل در اين مسابقه خيلي مي‌توانست به پرسپوليس كمك كند. او تكنيك خوبي دارد، روي ضربات ايستگاهي تعيين‌كننده است و از همه مهم‌تر اينكه پاس‌هاي بلند گابريل در پشت مدافعان حريف، مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند. واقعاً نمي‌دانم چرا برانكو اين بازيكن را كنار گذاشت.
پيوس در پايان در مورد حركت ارزشمند مهدي طارمي كه يك اتومبيل را به مجتبي محرمي هديه داد، گفت: طارمي كار بسيار قشنگي را انجام داد و نشان داد كه بچه بوشهر است. او بازيكن باحيايي است و هر فوتباليستي نمي‌تواند چنين كاري را انجام دهد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =