شاهین بیانی:مربی‌ای شبیه برانکو به درد استقلال نمی‌خورد/اتهام زدن به 10بازیکن استقلال کار درستی نیست

شاهین بیانی گفت: استقلال نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.

خبرورزشی نوشت: شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد.

نظر شما در خصوص تغيير كادرفني استقلال چيست؟
كادرفني استقلال هم خودش به اين نتيجه رسيد كه خوب نبود و ليگ چهاردهم يكي از ضعيف‌ترين تيم‌هاي استقلال را در سال‌هاي اخير شاهد بود. استقلال از لحاظ فني به خصوص در نيم‌فصل دوم بد كار كرد و لازم بود كه تفكر جديدي براي ليگ پانزدهم در تيم حاكم شود.

اولين كاري كه كادرفني آينده استقلال انجام مي‌دهد بايد چه كاري باشد؟
خانه‌تكاني اساسي بايد در استقلال صورت بگيرد و تيم كامل پوست‌اندازي كند. منظورم فقط جوانگرايي نيست. استقلال نياز به بازيكنان بزرگ و تأثيرگذار هم دارد. تيم بايد قوي بسته شود.

شما موافق سرمربي خارجي براي استقلال هستيد يا داخلي؟
مربيان خارجي رقم قراردادشان بالاست و دستمزد زيادي مي‌خواهند لذا در اين برهه از زمان استقلال نياز به يك مربي داخلي خوب دارد. مربياني شبيه برانكو ايوانكوويچ به درد استقلال نمي‌خورند چون چيز جديدي ندارند كه به فوتبال استقلال اضافه كنند. من موافق سرمربي خارجي نيستم.

برخي اعضاي كادرفني استقلال همچنين شاهرخ بياني گفته‌اند 10 بازيكن اين تيم در دربي 80 كم‌فروشي كرده‌اند نظر شما در اين خصوص چيست؟
من چنين حرفي را قبول ندارم و اتهام زدن كار درستي نيست. آدم بايد با سند و مدرك حرف بزند و 10 بازيكن نمي‌توانند همزمان اقدام به خيانت و كم‌فروشي كنند. به نظر من برخي بازيكنان بزرگ استقلال در حد و اندازه‌هاي واقعي خود نبودند و اين فقط مربوط به دربي نبود و به كل فصل برمي‌گشت و در كل استقلالي‌ها در ليگ چهاردهم نتوانستند توقعات را برآورده سازند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =