مربی پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش در دیدار مقابل صبای قم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی در خصوص شرایط پرسپولیس در دیدار مقابل صبای قم گفت: "بازی خوبی بود. ما یکسری تغییرات داشتیم 4، 5 بازیکن تاثیرگذارمان همراه تیم نبودند ولی با این همه محروم و مصدوم، بسیار عالی نتیجه گرفتیم.
پیروانی افزود: ما نباید به دنبال توجیه باشیم اما هواداران هم باید بپذیرند که ابزار هر مربی، بازیکن است. اگر بازیکن نداشته باشیم، نمی توانیم به اندازه کافی خوب عمل کنیم ولی خوشبختانه با اینکه در این فصل، چندین بازیکن مان را از دست داده ایم و از طرف دیگر، تعداد دیگری از یاران ما در لیست نبودند، برابر صبا، تیمی که در خانه شکستی نداشت، بسیار روان و تاکتیکی بودیم و در نهایت به خواسته مان رسیدیم. هواداران هم خوشحالند که از شادی آنها باید احساس غرور کنیم.
دستیار علی دایی که سال ها کاپیتان پرسپولیس بود، راجع به شرایط بحرانی در هفته های گذشته اظهار داشت: من اصلا قبول ندارم که پرسپولیس دچار شرایط بحرانی بود یا به بحران فرو رفت. ما باید به همه چیز توجه کنیم، مگر می شود با یک باخت و یک مساوی اعلام کرد تیمی وارد بحران شده است؟! من نمی گویم وضعیت مان خیلی خوب بود ولی بحرانی هم نداشتیم و کارمان را انجام می دادیم. حالا هم دیدید که تاکتیک ها و تفکرات کادرفنی با تلاش بازیکنان به بار نشست تا شاهد یک برد خوب و روحیه بخش باشیم. به هر حال باید قبول کرد که کار پرسپولیس خیلی سخت است. هواداران نمی پرسند ما چقدر مشکل داریم یا ابزارمان برای رویارویی با حریفان چیست، همه فقط از پرسپولیس قهرمانی می خواهند و همین مساله کارمان را سخت می کند. امیدوارم که شرایط به گونه دیگری پیش برود و بتوانیم با کسب چند برد دیگر، خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.
پیروانی در نهایت راجع به بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: ناگفته پیداست که تراکتور مثل سال های قبل، تیمی پرتماشاگر و خطرناک است که می تواند برای هر حریفی مشکل درست کند. در حال حاضر ما نه می توانیم از ستاره های فصل گذشته مان استفاده کنیم و نه بازیکنانی مثل پیام صادقیان یا رضا نوروزی را در اختیار داریم که بتوانند در یک لحظه، شرایط بازی را تغییر دهند ولی با این حال، مقابل تراکتور تمام توان مان را به کار می گیریم تا به پیروزی برسیم.
او در نهایت در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس اضافه کرد: نه تنها پرسپولیس بلکه هیچ تیمی از حالا نمی تواند بحث قهرمانی را پیش بکشد. پرسپولیس حتما در قواره یک مدعی خواهد بود اما اصلا منطقی نیست تا قبل از گذشت دو، سوم از بازی ها، راجع به قهرمانی تیمی نظر بدهیم.


252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =