بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت:« برای کسب 3 امتیاز به تهران می رویم تا با حمایت هوادارانمان به هدفی که داریم برسیم.»

امیر حسین جعفری:احمد کامدار، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرآنلاین در خصوص دیدارشان مقابل پرسپولیس می گوید:« این بازی حساسیت های زیادی دارد ولی انشالله با حمایت هوادارانمان بتوانیم این تیم را در آزادی شکست بدهیم.ما برای کسب 3 امتیاز به تهران می آییم و نمیخواهیم حتی یک امتیازاز دست بدهیم.»

او در خصوص رسول خطیبی، سرمربی تیمشان هم حرف می زند و می گوید:«خطیبی تعصب زیادی به شهر و تیمش دارد. کسی را تا حال حاضر ندیده ام که مثل او به بازیکنان بومی ارزش بدهد و در هر تیمی که بوده است با ارزش دادن به بازیکنان جوان، ثمره اش را دیده است .»

بازیکن تراکتور سازان در خصوص اینکه آیا فکر می کند بتوانند به  قهرمانی در لیگ برتر برسند یا خیر، گفت:« ما درسه جام بازی خواهیم کرد و هر جام برای خود، دارای حساسیت هایی است. در لیگ برتر نیز برای قهرمانی می جنگیم و امیدوارم با کمک همه اعضای تیم و هواداران، به هدفمان برسیم.در هر بازی،هدفمان کسب 3 امتیاز است.مقابل همه تیم ها محکم بازی خواهیم کرد.»

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازان تبریز در پایان،گفت:« از هواداران تشکر می کنم که با حضور در استادیوم، ما را حمایت می کنند. امیدوارم در دیدار های آینده، بیش تر از گذشته به استادیوم بیایند و تمامی بازیکنان را حمایت کنند. با حمایت هواداران، انگیزه تیم، بیشتر می شود.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =