باشگاه ملوان امسال در حالی طبق ادوار گذشته بازی های خانگی خود را در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می کند که این موضوع مغایر با آن چیزی است که فدراسیون فوتبال ایران به AFC ارایه داده است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پاییز سال گذشته نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت بازید از ورزشگاه هایی که میزبان مسابقات لیگ برتر هستند به کشورمان سفر کردند اما از ورزشگاه تختی انزلی بازید نکردند چرا که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به خوبی نسبت به نواقص غیر قابل حل ورزشگاه تختی انزلی آگاه بودند و اطمینان داشتند که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا این ورزشگاه را تایید نخواهند کرد. به همین خاطر ورزشگاه سردار جنگل به عنوان ورزشگاه اول میزبانی ملوان و ورزشگاه عضدی به عنوان ورزشگاه دوم خانگی ملوان به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد .
اما ملوانان هرگز چه در فصل پیش و چه در این فصل در این ورزشگاه ها بازی نکرده است. این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصور می کند باشگاه ملوان بندرانزلی دیدارهای خانگی خود را در لیگ برتر در یکی از این دو ورزشگاه برگزار می کند .
درج نام ورزشگاه تختی انزلی در مقابل محل بازی های خانگی ملوان در سایت رسمی سازمان لیگ برتر باعث تعجب مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شده که ملوان چطور و چرا در این ورزشگاه بازی می کند؟ ورزشگاهی که در پاییز سال 92 به هیچ وجه توسط نمایندگان این کنفدراسیون مورد بازدید قرار نگرفته.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =