نامه نیوز نوشت:

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص نقش آیت‌الله مصباح یزدی در وحدت اصولگرایان و مباحث مطرح شده که او را ضلع سومی در کنار جامعتین می دانند،  گفت: آقای مصباح ضلع سوم رهبری اصولگرایان نیستند، ایشان فقط عضوی از جامعه مدرسین است.

شجونی ادامه داد: اصولگرایان به وحدت رسیده‌اند و نیازی به وحدت ندارند؛ هر موردی که در آینده پیش بیایید همان آینده می‌توان درباره آن قضاوت کرد.

وی در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون دیدار سعید جلیلی با آیت الله مصباح یزدی و احتمال انتخاباتی بودن آن، خاطرنشان کرد: این دیدار که حتما نباید در مورد انتخابات و اینگونه مسائل باشد. بنده از این دیدار اطلاعی ندارم اما شاید می‌خواهند در مورد انرژی هسته‌ای و مذاکرات صحبت کنند.

جعفر شجونی با اشاره به شایعه کاندیداتوری سعید جلیلی از قم برای مجلس دهم، تصریح کرد: آقای لاریجانی و جلیلی هر دو از اصولگرایان هستند و از هر کجا که کاندید شوند مردم به آنها رای می‌دهند و مقبولیت خوبی دارند.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی فردی کارکشته، با تجربه و نماینده قم هستند، طبیعتا از مقبولیت بالایی در میان مراجع و مردم قم برخوردار است. ایشان اگر بار دیگر هم کاندید شوند، طبیعتا رای بسیار بالایی در بین مردم دارد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    10 4
    اصولگرایان دیگه باید بازنشست شوند و جای خودشونو بدن جوان تر ها
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    4 1
    خبرآنلاین یه لطفی کن و خبرهای مربوط به آقای شجونی رو نگذار ، ایشون نمیدونم از کی وارد سیاست شده و اظهار نظر می کنه ، من خودم پای منبر ایشون نشستم واقعا کم سوادن ، سیاست که جای خود داره . لطف کن خبر ایشون رو چاپ نکن که مردم فکر نکنند ایشون صاحب نظر و تیوریسن شدن یا بودن