نسیم نوشت:

شیخ‌الاسلام گفت: اسرائیل می‌خواست با گمراهی مسلمانان نسبت به فلسطین، غزه را چند روزه تسخیر کند.

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس در گفتگویی روز قدس را سمبل پیروزی مستضعفین بر مستکبرین دانست و افزود: حضور مردم در روز قدس، حداقل انتظار در راستای حمایت از مردم فلسطین است.

حسین شیخ‌الاسلام، مشاور رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل مجلس با بیان این مطلب که روز قدس از ابتکارات امام راحل (ره) دانست و گفت: در همه ابتکارات امام خمینی (ره) همیشه پنج موضوع انگیزه الهی، حضور مردم و وجود رهبری و عدالت و احقاق حقوق مظلومین به وضوح دیده می‌شود و در روز قدس نیز این پنج گزینه بروز و ظهور دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان این مطلب که در جمعه آخر ماه رمضان ملت‌ها با نیت قربت الی الله و فریاد آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبانه و ضد ظالم و حمایت از مظلوم سر می‌دهند، بیان داشت: روز قدس سمبل پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و مظلومین بر ظالمان است.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: فلسطین در جهان امروز سمبل مظلومیت است چرا که رژیم صهیونیستی با حمایت سازمان‎‌های بین‌المللی علیه کودکان زنان و ملت بی گناه فلسطین همواره وحشیانه حمله می‌کند.

وی افزود: حضور ملت ایران در صحنه در روز قدس حداقل انتظاری است که می‌شود در راستای حمایت از مردم فلسطین داشت و امسال روز قدس با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اسرائیل از فرصت این که مسلمانان جهان و منطقه برای مقابله با گروه‌های تروریستی آماده شده‌اند و دیگر کشورهای جهان به دنبال بررسی دیگر موضوعات به وقوع پیوسته در جهان هستند برای حمله و قتل عام مردم غزه استفاده کرد اما در محاسبات و تبلیغ و هم توان مقاومت در برابر مقاومت مردم فلسطین اشتباه کرد چرا که فکر می‌کرد می‌تواند از غفلت مسلمانان به فلسطین با حمله هوایی غزه را ظرف چند روز در اختیار خود بگیرد اما حمله زمینی به غزه نشان داد که اسرائیل در حمله هوایی موفق نبوده و شکست تنها نتیجه‌ای است که رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه خود به غزه بدست خواهد آورد.

شیخ‌الاسلام با بیان این مطلب که سوریه همواره یکی از حامیان فلسطین در جهان بشمار می‌رود و تضعیف مقاومت در سوریه به تضعبف مقاومت در فلسیطین منجر خواهد شد، گفت: توطئه‌گران جهانی می‌خواستند سوریه را تقسیم کنند اما حضور مردم و پشتیبانی از دولت و برگزاری انتخابات در سوریه و انتخاب بشار اسد به عنوان رئیس جمهور باعث شد تا نقشه توطئه گران نقش برآب شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =