اعتماد نوشت:

ساعت 10:30 صبح 21 تيرماه امسال ماموران پليس آگاهي استان اصفهان در جريان قتل زن 43 ساله‌يي در آرايشگاهش قرار گرفتند. در ادامه تيمي از ماموران راهي محل جنايت شده و با جسد مقتول در حالي كه با ضربات چاقو از پا درآمده بود روبه‌رو شدند. در تن پيمايي از قرباني مشخص شد كه او قبل از جنايت با قاتل درگير شده است. در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه كارت عابر بانك مقتول پس از اين جنايت سرقت شده بود. پس از بررسي‌هاي مقدماتي احتمال قتل با انگيزه سرقت مطرح شد و تيمي از كارآگاهان، تحقيقات در اين زمينه را آغاز كردند.

كارآگاهان با رديابي دوربين‌هاي بانك و شركت‌هاي اطراف محل جنايت، تصوير متهم را به دست آوردند و در ادامه بررسي‌ها موفق شدند پس از سه روز هويت متهم به قتل را شناسايي كنند. تجسس‌ها نشان مي‌داد، عامل جنايت در نزديكي آرايشگاه زندگي مي‌كند و پس از قتل رفتارهاي مشكوكي داشته است. با كشف سرنخ‌هايي عليه متهم، ماموران او را در عملياتي ضربتي دستگير كردند.

متهم ابتدا منكر جنايت شد اما با توجه به مدارك موجود در پرونده به قتل اعتراف كرد. او گفت: «معتاد هستم و صبح روز حادثه براي تهيه پول از خانه بيرون زدم كه ناگهان متوجه خانم آرايشگر شدم. به قصد سرقت به سمتش رفتم و بلافاصله همراه او وارد آرايشگاه شدم. مي‌خواستم سرقت كنم اما مقتول شروع به سر و صدا كرد و با من درگير شد و براي ساكت كردن او از چاقويي كه از قبل آماده كرده بودم استفاده كرده و دو ضربه به شكم و پهلوي او زدم كه پس از وارد آوردن ضربه دوم تيغه چاقو از انتها شكسته شد و زن آرايشگر در حالي كه خون زيادي از او مي‌رفت نقش بر زمين شد.

متهم همچنين اعتراف كرد پس از ارتكاب اين جنايت، كارت عابر بانك مقتول را از كيف وي برداشته و با پاك كردن همه جا با دستمال كاغذي از محل وقوع جرم فرار كرده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =