ایرنا نوشت:

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان برخورد نظامی را علیه ایران پرهزینه ارزیابی می کنند لذا به تهاجم فرهنگی روی آورده اند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از دو طرح عمرانی تیپ مستقل 177 ارتش در تربت حیدریه با اشاره به هشدار 20 ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تهاجم و شبیخون فرهنگی افزود: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید در برابر توطئه های فرهنگی که جوانان ایرانی را هدف قرار داده هوشیار باشیم.

وی گفت: فعالیتهای فرهنگی هرقدر در کشور افزایش پیدا کند دشمن از نظر هجمه فرهنگی عقب نشینی می کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با این وجود ارتش در کنار تمامی نیروهای مسلح کشور از آمادگی لازم جهت پاسخگویی به هرگونه شیطنت دشمنان برخوردار است.

وی افزود: امروزه آمادگی نیروهای مسلح ضروری و مبتنی بر دین و تعالیم دینی است.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به وقایع یمن گفت: رژیم آل سعود باعث ناامنی منطقه شده و علیه مردم مظلوم یمن جنایت می کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات سیاسی در عربستان اظهار داشت: زلزله ای که اکنون در کابینه رژیم آل سعود به وجود آمده مقدمه ای برای سقوط آنان است.

دو طرح عمرانی شامل مسجد صاحب الزمان(ع) و بهداری شهیدعلی حسین زاده تیپ مستقل 177 ارتش در تربت حیدریه با حضور رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =