باشگاه استقلال هنوز تصمیم مشخصی برای انتخاب کادر فنی سال آینده نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با لغو مزایده چهارم باشگاه های استقلال و پرسپولیس، بلاتکلیفی این باشگاه به پایان نرسید. استقلالی ها که از پرسپولیس بلاتکلیف تر هستند، هنوز حتی سرمربی هم ندارند. برخلاف پرسپولیسی ها که سرمربی فصل بعدشان را می شناسند، استقلال هنوز برای کادر فنی سال آینده هم تصمیم نگرفته و این می تواند در نتایج فصل آینده استقلالی ها تاثیرگذار باشد.
البته درباره گزینه های سرمربیگری استقلال در فصل آینده خبرهایی منتشر شده اما بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه این موضوع را رد می کند و می گوید که هنوز مذاکره ای با مربیان انجام نداده اند. افشارزاده درباره این موضوع می گوید: «وقتی تکلیف تیم مشخص نیست و وزارت ورزش هنوز ابلاغی به ما نداده، اساسا نمی توانستیم به این موضوع ورود کنیم. ولی به ما گزینه هایی پیشنهاد شده که البته هنوز آن ها را بررسی نکرده ایم.»
امیر خادم معاون وزیر ورزش مدتی قبل به مدیران استقلال گفته بود تا زمانی که تکلیف واگذاری تیم مشخص نشده نباید کادر فنی را انتخاب کنند. حالا مدیران استقلال هم منتظر ابلاغیه وزارت ورزش هستند تا رسما دست به کار شوند. البته همین حالا هم گزینه هایی به آن ها پیشنهاد شده اند که روز گذشته اسامی چند مربی به عنوان گزینه های سرمربیگری استقلال مطرح شد. اما افشارزاده مذاکره با این نفرات را تایید نمی کند. او می گوید: «در میان گزینه هایی که نام برده شده، یادم هست که اسم دونادونی هم وجود داشت.»
دونادونی سرمربی تیم ملی ایتالی بوده و امسال هم در لیگ ایتالیا سرمربیگری می کرد. او سابقه بازی مقابل استقلال را هم دارد. دونادونی در ورزشگاه آزادی با پیراهن النصر به مصاف استقلال رفت که جلوی 120 هزار تماشاگر آبی پوش یک پنالتی زد و آن را گل کرد. گل او باعث حذف استقلال از آسیا شد.
درباره دونادونی گفته شده که او چهار میلیارد تومان پول از استقلال می خواهد اما افشارزاده می گوید: «ما از این پول ها نداریم. اگر 4 میلیارد تومان داشتیم بدهی هایمان را صاف می کردیم. گزینه هایی که به ما پیشنهاد شده بر اساس توان پرداخت ماست و گزینه هایی به ما معرفی شده اند که استقلال توان پرداخت پول آن ها را داشته باشد.» با این صحبت ها، این سوال ایجاد می شود که آیا دونادونی قرار است اندازه قلعه نویی از استقلال پول بگیرد؟
حالا مدیران باشگاه استقلال می گویند اینکه از مربیان مختلف رزومه گرفته اند به معنای مذاکره با این نفرات نیست. افشارزاده در انتظار مجوز وزارت ورزش است تا پس از ابلاغ کتبی، به دنبال انتخاب سرمربی برود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =