فارس نوشت:

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی مصداق 50 سال حرکت در مسیر اسلام ناب بود، گفت: هنر آیت‌الله مهدوی‌کنی تجمیع تمامی ظرفیت جریان‌های سیاسی زیر چتر انقلاب بود.

سعید جلیلی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر آیت‌الله مهدوی‌کنی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی مصداق 50 سال حرکت مجاهدانه در مسیر اسلام ناب و حرکتی بود که حضرت امام خمینی (ره) آغاز کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز آیت‌الله مهدوی‌کنی در این 50 سال گفت: ایشان در طول این مدت هیچ‌گاه از مسیر نورانی اسلام ناب، انقلاب اسلامی و حرکتی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغار کردند، نه تنها زاویه نگرفتند بلکه تمام سعی ایشان این بود که این مسیر و انقلاب را طوفنده و با قدرت به پیش برند و تمام تلاش خودشان را در این مسیر به کار گرفتند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: شجاعت ایشان در مسیر تبیین اندیشه‌های اسلام ناب ستودنی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های ناب ایشان این بود که همه را برای وحدت حول مبانی و چارچوب‌های اصیل انقلاب دعوت می‌کردند و سعی داشتند از ظرفیت تمامی جریان‌های درون انقلاب استفاده کرده و آنها‌ را تجمیع کنند.

به گزارش فارس، پیکر مطهر آیت‌الله مهدوی‌کنی ظهر امروز پس از تشییع باشکوه بر روی دوش ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی، با حضور خیل کثیری از مردم عزادار و مسئولان کشوری و لشکری در میان اشک و ماتم مردم در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در منزل ابدی‌ا‌ش آرام گرفت.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    28 5
    باز ظرفیت خخخخخخخخخخخخ
  • م.م IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    42 6
    و ایضاُ هنر برخی ها بیرون کردن تمامی ظرفیت جریانات سیاسی از زیر چتر انقلاب استاین کجا و آن کجا مشکل سیاسی در کشور ما دقیقاُ همین جاست . حالا خودتان قضاوت کنید.