فارس نوشت:‌

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اصولگرایان در دوره‌ای که آیت‌الله مهدوی‌کنی در صحنه فعال بودند ایشان را به عنوان یک شخصیت جامع‌الاطرف و فردی که می‌توانست به عنوان محور واقع شود قبول داشتند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه مراسم خاک‌سپاری آیت‌الله مهدوی‌کنی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت‌الله مهدوی‌کنی، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های ایشان محوریت سیاسی اصولگرایان بود و البته این سوای از سجایای علمی، اخلاقی و دینی ایشان بود.

وی اضافه کرد: اصولگرایان در دوره‌ای که آیت‌الله مهدوی‌کنی حضور داشتند و در صحنه فعال بودند ایشان را به عنوان یک شخصیت جامع‌الاطراف و فردی که می‌توانست به عنوان محور واقع شوند قبول داشتند و می‌توان گفت که در این عرصه قدر ایشان دانسته نشد و باید این نعمت را بیش از این پاس می‌داشتیم و از آن گوهر گران‌بها استفاده می‌کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امروز که ایشان را از دست داده‌ایم و جامعه از حضور ایشان محروم شده، سجایای اخلاقی، مشی سیاسی، سعه صدر سیاسی و صلابت وی در پیروی از امام (ره) و رهبری و پای‌بندی به دستورات معظم‌له به عنوان محور مشروعیت نظام باید الگوی همگان قرار گیرد و باید فرصت‌های از دست رفته را جبران کنیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =