ایسنا نوشت:

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: استان‌های تهران، البرز، مرکزی، اصفهان و جنوب سمنان به دلیل افزایش سرعت وزش باد در دو روز آینده غبارآلود پیش‌بینی می‌شوند.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران و گلستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق با وزش باد پیش بینی می‌شود و سه‌شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده به شرق سواحل دریای خزر محدود می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور برای امروز بارش‌های پراکنده‌ای را در شمال استان‌های کردستان، زنجان و قزوین پیش‌بینی کرد و افزود: امروز پاره‌ای نقاط استان‌های قم، مرکزی، اصفهان،‌ تهران و البرز غبارآلود خواهند بود. همچنین سه شنبه به دلیل افزایش سرعت وزش باد در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، اصفهان و جنوب سمنان پدیده گرد و خاک در پاره‌ای نقاط این استان‌ها دور از انتظار نیست.

به گفته وی، چهارشنبه افزایش محسوس دما در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد و سه‌شنبه و چهارشنبه به دلیل افزایش سرعت باد خلیج فارس مواج می‌باشد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران در دوشنبه صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۳ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز سه‌شنبه نیز آسمان تهران صاف و در پاره‌ای نقاط، باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز ۲۱ و ۳۰ درجه می‌شود.

 

17503

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    9 2
    گودبای تابستون...
  • سارا A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    1 0
    سلام وارونگی هوا