بروجردی:ادامه نگاه تروریست خوب و بد  کمکی به ریشه کنی تروریسم نمی کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سیاست های آمریکا و همپیمانانش عامل اصل گسترش و تقویت تروریسم درمنطقه است، گفت: تقسیم بندی تروریسم خوب و بد از سوی آمریکا هیچ گونه کمکی به ریشه کنی تروریسم نمی کند.

به گزارش خبرآنلاین،رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دیدار با  مارتین تلابا معاون وزیر خارجه جمهوری چک   با اشاره به تقسیم بندی تروریست خوب و بد توسط آمریکا، افزود: سیاستهای آمریکا و همپیمانان منطقه ای آن عامل اصلی تقویت و گسترش تروریسم در منطقه می باشد و ادامه نگاه تروریست خوب و بد هیچ گونه کمکی به ریشه کنی تروریسم نمی کند.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی درادامه براهمیت رایزنی ها و مشورتهای مستمر دو کشور در مسائل منطقه ای و جهانی تاکید کرد و گفت : تبادل نظرات میان مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور به درک صحیح از مسائل منطقه ای کمک خواهد کرد.

بروجردی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت توسعه و گسترش مناسبات میان دو کشور، تصریح کرد: بسترهای سیاسی و اقتصادی مناسبی در عرصه های مختلف وجود دارد که باید به خوبی از آنها بهره برداری کرد.

در ادامه این دیدار مارتین تلابا معاون وزیر خارجه جمهوری چک با ابراز خرسندی از سفر به ایران، جمهوری اسلامی ایران را کشوری با ثبات در منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مهم در منطقه محسوب می شود و حل مشکلات منطقه ای به ویژه مبارزه با تروریسم بدون حضور ایران امکان پذیر نیست.

وی با ابراز امیدواری از روند مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران، افزود: موفقیت مذاکرات 1+5 با ایران و لغو تحریم ها به نفع دو طرف خواهد بود و مقامات چک با خوش بینی این مذاکرات را پیگیری می کنند.

مارتین تلابا در پایان بر لزوم توسعه همکاری های اقتصادی و بازرگانی فیمابین و گسترش مراودات پارلمانی میان مجالس دو کشور تاکید کرد.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش کردی A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    1 0
    همون طور که جناب دکتر بروجردی گفتند..متاسفانه بعضی کشورها کشتار مردم بی دفاع رو تروریسم نمیدونن.مثل کشنار کودکان مظلوم غزه ولی.کافیه یکی از اتباع کشورشون کشته بشه...اون وقت تروریسم محسوب میشن.