روزنامه ایران نوشت:

«امیرعباس سلطانی» عضو کمیته تحقیق و تفحص از بدهی بابک زنجانی تأکید کرد که بابک زنجانی صدا وسیما را هم نمک گیر خود کرده بود و به همین خاطر گروه اقتصاد شبکه یک سیما و شبکه جام جم در ساعاتی تبلیغات وی را نشان می‌داد.

وی در گفت‌و‌گو با نفتنا با بیان اینکه « بخشی از پول زنجانی در سازمان‌ها و نهادهایی مانند صدا وسیما خرج شده است» گفت: تیم زنجانی دلال همه چیز بوده و در هر عرصه دستی داشته است. گفته شده در بحث واردات طلا هم دستی داشته‌اند. مثلاً 30 میلیون دلار هزینه واردات طلا بوده اما 60 میلیون دلار برای دولت فاکتور می‌شده است.

سلطانی همچنین از دستور رئیس دولت سابق به همکاری با زنجانی اشاره کرد و گفت: «احمدی‌نژاد یک بار دستور داد با این فرد یعنی زنجانی همکاری شود. رستم قاسمی هم با استناد به سخن احمدی‌نژاد این دستور را به معاونانش داده است.» وی افزود: «بخشی از ارتباط زنجانی و کارهای او از طریق […] انجام می‌شود.

این فرد تا یک سال پیش ممنوع الورود بود اما اکنون با گارد حفاظت تردد می‌کند که گفته می‌شود به دلیل وجود اسم این فرد در فهرست تحریم هاست و تیم زنجانی اکنون از او حمایت می‌کند و کارهای بابک زنجانی را انجام می‌دهد.» به گفته این نماینده مجلس« فعالیت تیمی که از زنجانی حمایت می‌کند به گونه‌ای است که آنها 10 تا بابک پرورش می‌دهند که اگر یکی به دام افتاد و به زندان رفت بقیه کارها را ادامه دهند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    10 1
    بابک زنجانی یک فرد نیست بلکه کل دست اندرکاران هشت سال دولت دکتر هستند.بابک زنجانی تو این مدت نقش کاتالیزور رو ایفا می کرده.همه چیز رو به هم ربط می داده و همه جا بوده
  • ناشناس A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    10 0
    یک روز شهرام و روز دیگر بابک . عاقبت شهرام را مرور کنید . فقط 11 سال زندان . وبعد هم آزادی . مگر بد است. من هم دوست دارم بجای 11 سال زندان 15 سال زندانی بکشم درصورتیکه هزاران میلیارد گیرم بیاد. مسلما" اینجور آدمها پشتوانه های قوی دارند . خداوند انشاء الله به آن پشتوانه ها مال زیادبدهد ایمان آنها را کم کند. که این بهترین دعاست .
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    8 0
    میتونید از مدیران شبکه بوق بپرسید که برنامه مشارکتی قشم ایر را پخش کردند و یه چند میلیاردی به جیب زدند....
  • سامان IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    14 0
    "بخشی از ارتباط زنجانی و کارهای او از طریق … انجام می‌شود." نگفتن نام این سه نقطه خیانت در حق مردم است... بگذارید بدانند چه کسانی از مفسدان حمایت می کردند و رابط آنها با دولت قبل بوده اند... به وظیفه ذاتی خود به عنوان رسانه که همانا بخشی از آن تحقیق برای رسیدن به واقعیت و انتشار آن واقعیت است، عمل کنید... نه اینکه باز سه نقطه ، باز حروف مخفف نام و باز ... ها
  • بي نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    12 0
    خدايا همه مفسدين را كه به اي ملت شريف به هر نوع خيانت ميكنند رسوا بگردان.
  • بی نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    7 0
    و لعنت الله علی ا لقوم ا لظا لمین.