تسنیم نوشت:

عکسها و آنونس جدید از فیلم «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی رونمایی شد. این فیلم از چهارشنبه هفته جاری در گروه سینمایی فرهنگ بعد از نمایش فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» اکران می‌شود.

آتش بس 2

 

فیلم برداری آتش بس 2 با بازی بهرام رادان، میترا حجار،آتیلا پسیانی،گوهر خیراندیش،مهرانه مهین‌ترابی،پژمان جمشیدی،دانیال عبادی، فلور نظری، رایان جواهریان اواسط بهمن 92 آغاز شد.

 

آتش بس 2

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند پس از سالها، مشاور خانواده‌ی خود را بطور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند،اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور به سر می‌برد، مرور می‌کنند.»

آتش بس 2

 

عوامل فیلم «آتش بس 2 » عبارتند از: کارگردان : تهمینه میلانی، تهیه‌کننده:محمد نیک‌بین، مدیرتولید:محمد صادق آذین، مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری، مدیرصدابرداری:اسحاق خانزادی،طراح گریم : جلال‌الدین معیریان،طراح صحنه و لباس:آزیتا میلانی، عکاس: علی نیک‌رفتار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: عباس خواجه‌وند، منشی‌صحنه: الهام راد،اجرای گریم بانوان: میشا جودت، اجرای گریم آقایان: شهرام توانا، مدیر تدارکات:امیر یمینی.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    دو بازيگر شيك بهترين انتخاب رو داشتن خانم ميلاني
  • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    این اتش بس2 هم خفه کرد ما رو از بس تبلیغ و خبر براش میرن چی هست حالا ی کمدی رمانتیک معمولی...گاد فادر2 رو هم انقدر گنده اش نکردن والا
  • مهدی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    22 9
    این پژمان جمشیدی تو این فیلم چی میگه به این فیلمم آب بستن
  • هومن IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    38 5
    باز هم یک فیلم تکراری پر از داد و بیداد الکی و دعوا و جر و بحث که آخرش به این نتیجه میرسن که چقد همو دوست دارن..این شده مضمون نصف سینمای ایران فقط جای بازیگرا عوض میشه... قسمت یک این فیلم چی بود که انتظار قسمت دومشو داشته باشیم...اونوقت میگن چرا مردم دنبال فیلمای هالیوودین..
  • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    11 2
    همه چی شده فقط مسخره بازی . اون از مجری که با آقای 90 ساله شوخی می کنه . این هم از فیلمی که پدر مادر در حال دعوا کودک داره می خنده. این سرکار خانم میلانی فانتزی های جالبی داره. ولی دعوا و طلاق زندگی را برای خیلی ها سیاه کرده. در این دوره زمونه اصلا هم نکته طنزی نداره. امروز فوتبال مسخره خبرش پیچید در کنار فیلمهای این چنین در سینمای بی مخاطب در کنار هم خیلی بهم میاند. شاید به خاطر همین هم هست که مرتب به هم نون قرض می دهند.