میزان نوشت:

مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان این 2میلیارد تومان فاینانس برای چهار خط 3، 6 و 7 همچنین 4 در مترو تهران تهیه شده است، گفت: در صورت راه اندازی نهایی این فاینانس ها خطوط ذکر شده تا پایان دوره مدیریت شهری و شورای شهر فعلی به بهره برداری می رسد.
هابیل درویش با تاکید بر این که دریافت فاینانس تنها با کمک دولت امکان پذیر است، گفت: سال ها است قرارداد تجاری خطوط 3، 6 و 7 منعقد شده و در دست دولت است. اما مشکلی که همیشه برای دریافت فاینانس وجود داشته است این است که باید 15 درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت تهیه و به فایننسر تحویل دهیم.
او با بیان این که در حال حاضر برای شهر تهران هیچ پروژه ای به اندازه مترو حائز اهمیت نیست، گفت: خوشبختانه این مشکل در این دوره با مذاکراتی که شهرداری با فایننسر داشته برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: برای هر سه خط ذکر شده 2 میلیارد فاینانس نیاز است که برای این رقم باید 300 میلیون پیش پرداخت بپردازیم.

او در پایان با بیان این که راه اندازی خطوط 3، 6 و 7 همچنین خط 4 می تواند روزانه 10 میلیون سفر را در شهر جایجا کند، گفت: در صورتی که فاینانس ها دریافت شود هر چهار خط ذکر شده تا پایان دوره شهرداری و شورای شهر فعلی راه اندازی می شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    12 0
    دو ميليارد تومان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا دلار
  • امید IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    1 0
    اگه دومیلیارد بیایین خودم بهتون میدم چرا منت خارجی ها رو میکشین؟